eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiastoOferta na Postępowanie przetargowe Środki dezynfekcyjne - (nazwa zadania).Nr. sprawy ZP PN( 11 )2008 .Nie otwierać przed dniem 16.09 2008 r godz. 10 00 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Nowe Miasto: Oferta na Postępowanie przetargowe Środki dezynfekcyjne - (nazwa zadania).Nr. sprawy ZP PN( 11 )2008 .Nie otwierać przed dniem 16.09 2008 r godz. 10 00 .
Numer ogłoszenia: 211674 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax. 048 6740040.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta na Postępowanie przetargowe Środki dezynfekcyjne - (nazwa zadania).Nr. sprawy ZP PN( 11 )2008 .Nie otwierać przed dniem 16.09 2008 r godz. 10 00 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na dostawę Środków dezynfekcyjnych oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :Kod CPV 24431600-0 2.Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości w okresie 24 miesięcy zostały podane w załącznikach Oferta cenowa nr 3,4,5,6,7 i 8 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno (eksploatacyjnych) użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem rozwiązań równoważnych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych załącznikach. 4.Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Każda ze wskazanych części zamówienia określana będzie mianem zadania. 1)zadanie nr 1 Środki do mycia i dezynfekcji rąk,skóry i błon śluzowych- załącznik nr 3; 2)zadanie nr 2 Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów, Inkubatorów , narzędzi medycznych i sprzętu anestezjologicznego - załącznik nr 4; 3)zadanie nr 3 Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni - załącznik nr 5 ; 4)zadanie nr 4 Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego - załącznik nr 6; 5)zadanie nr 5 Preparat do dezynfekcji bielizny na bazie chloru - załącznik nr 7 ; 6)zadanie nr 6 Preparat do mycia i dezynfekcji stosowany w gastronomii - załącznik nr 8. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Jednocześnie zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań. 6.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części- np. składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej części dotyczy.Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych zadaniach w granicach + 10 %. 8.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach podanych w załącznikach Oferta cenowa . 9.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 10.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną. 11.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i podpisania umowy ramowej. 12.Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.Wykonawca ma obowiązek zamieszczenia informacji o zamiarze zlecenia podwykonawcom wykonania części zamówienia w ofercie - załącznik nr 9 .Pełną odpowiedzialność i konsekwencje między innymi w zakresie wykonania ,terminów realizacji, jakości ponosi wykonawca ,z którym zamawiający podpisze umowę. 13.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się mogą do dwóch razy w miesiącu . 14.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność na złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego telefoniczne lub faksem zlecenie z 5 dniowym wyprzedzeniem ,zawierające ilość produktu i termin dostawy. W sytuacjach awaryjnych wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu objętego przedmiotem zamówienia nie później niż w terminie 48 godzin liczonych od dnia otrzymania zamówienia w formie faksu. 1)Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7:00- 14:30 w obecności upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. 15.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to , iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia 16.Oferowane przez wykonawcę środki dezynfekcyjne muszą być dopuszczone do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty,certyfikaty deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 25.276,62 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt. 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń aktualnych dokumentów , informacji potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 1. będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 niniejszej specyfikacji metoda warunku granicznego (spełnia- nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1. do SIWZ należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr. 2 do SIWZ . b)Wypełniony i podpisany formularz cenowy wg. wzoru określonego w załączniku nr. 3,4,5,6,7 i 8 do SIWZ. 1.1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; b)Koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- hurtowni farmaceutycznej ( w przypadku nie obowiązywania wykonawca składa oświadczenie na piśmie). 1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 87 poz.605). 1.3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga: a)wykazu wykonanych co najmniej 2 dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw związanych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały należycie wykonane- załącznik nr 10 do SIWZ . b)aktualne świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia ,dokumenty dopuszczające do obrotu (wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, deklaracje zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych -Dz.U.Nr 93 poz.896), wpis do Rejestru Kosmetyków jeżeli wyrób zaliczany jest do kosmetyków,ulotki w języku polskim potwierdzające wymagania postawione przez zamawiającego. Wykonawca powinien oznaczyć ww. dokumenty ,którego zadania dotyczą. c)złoży oświadczenie, iż posiada dokumenty potwierdzające spektrum i czas działania (opinie PZH lub innego niezależnego certyfikowanego laboratorium europejskiego) ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ww. dokumentów i jest w stanie je dostarczyć na żądanie zamawiającego. Wykonawca powinien oznaczyć ww. Dokumenty,którego zadania dotyczą. 1.4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : 1)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku gdy Wykonawce reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ,z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału. Niedostarczenie pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty. 3.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 4.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP Z O Z 26-420 Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 . Płatne w Banku Spółdzielczym Belsk Duży oddz. N-Miasto n/P lub po złożeniu zamówienia faksem na konto nr.75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P - budynek administracyjny (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK , SKÓRY I BŁON ŚLUZOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadnia wchodzą preparaty do dezynfekcji , odkażania i mycia rąk oraz dezynfekcji pola operacyjnego oraz odkażania i dezynfekcji ran itp. Szacunkowa wartość zadania wynosi 7.507,67 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI INKUBATORÓW I POWIERZCHNI W ODDZIALE PEDIATRYCZNYM I NEONATOLOGICZNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadnia wchodzą preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów, preparat myjąco - dezynfekujący do powierzchni. Szacunkowa wartość zadania wynosi 8.620,95 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadnia wchodzą preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, preparat do likwidacji pleśni i grzybów. Wielkość szacunkowa zadania wynosi 976,76 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadnia wchodzą preparaty preparat do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych ,preparaty do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, zawierający 2- propanol, etanol oraz glukoprotaminę o czasie działania B,F -10 min, preparat do dezynfekcji powierzchni skażonych materiałem biologicznym, preparat dezynfekcyjny do zasypywania powierzchni zanieczyszczonych materiałem biologicznym itp. Wielkość szacunkowa zadania wynosi 3.014,67 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji bielizny na bazie chloru..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadania wchodzi: Chloramina typy T lub preparat równoważny, preparat dezynfekcyjny do bielizny na bazie aktywnego tlenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI STOSOWANY W GASTRONOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład tego zadnia wchodzą preparaty : płynny ,skoncentrowany środek do mycia i dezynfekcji powierzchni, urządzeń kuchennych ,na bazie amin czwartorzędnych ,działa na grzyby i typowe bakterie Salmonella i Coli . Wielkość szacunkowa zadania wynosi 344,97euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.