Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Brzeg: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM- DR.1504 O UL.TRAUGUTTA
W GRODKOWIE
Numer ogłoszenia: 211677 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, fax. 077 4113845.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM- DR.1504 O UL.TRAUGUTTA W GRODKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej 45233222-1 Roboty w zakresie chodników §3.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa fragmentu zaprojektowanego chodnika na długości 618,00m w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O ul. Traugutta w Grodkowie wraz z odwodnieniem - odcinek od skrzyżowania drogą wojewódzką nr 401 ul. Wrocławska w kierunku przejazdu kolejowego (prawa strona) o długości 250,0m i szer.2,0 m, łącznie z przebudową istniejącego przepustu drogowego w km 0+037 sklepionego kamiennego 60x60cm na rurowy z rur polipropylenowych o średnicy 50cm i dł.11,00m i wykonaniem kanalizacji deszczowej o średnicy fi 400 mm z rur PCV łączonych na wcisk z przykanalikami , studzienkami ściekowymi , studniami oraz zjazdami . I. KANALIZACJA BURZOWA 1)wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 248,00 m3 2)wykopy liniowe 108,00 m3 3)transport urobku 356,00 m3 4)ażurowe umocnienie ścian wykopów 900,00 m2 5)zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopów 208,00 m3 6)zasypanie wykopów 50,00 m3 7)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi -załadunek 356,00 m3 8)wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr.20 cm 38,90 m3 9)kanały rur PCV łączonych na wcisk o średnicy 400 mm 250,00 m 10)próba wodna szczelności kanałów rurowych 2 próby 11)przy kanaliki z rur kielichowych z PCV o śr. 200 mm 12,00 m 12)studnie kanalizacyjne o średnicy 1200 mm 1,00m 13)studnie kanalizacyjne o średnicy 1000 mm 4,00 m 14)studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu 3,00 szt II.CHODNIK 1) roboty pomiarowe 0,250 km 2) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi (0,40m3) z transportem urobku do 5 km 226,00 m3 3) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 784,00 m2 4) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitum. o gr. 6 cm 38,00 m2 5) mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia o gr. 20 cm 38,00 m2 6) mechaniczne rozebranie nawierzchni tłucznia o gr. 20 cm 60,00 m2 7) mechaniczne rozebranie elementów betonowych- przepusty pod zjazdami i pod drogą 62,00 m3 8)warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie - przepust pod drogą i uzupełnienie przy krawędzi jezdni 74,00 m2 9)zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych 250,00 m3 10)warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm 784,00m2 11)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego -gr.20cm-przepust 12,00 m2 12)dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-gr.20 cm -zjazdy 270,00 m2 13)górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-gr.8 cm -chodnik 440,00 m2 14)górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego gr.18 cm - przy krawędzi jezdni 60,00 m2 15)warstwa z miału kamiennego gr. 3 cm chodnik i zjazdy 784,00 m2 16) krawężniki 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej 340,00 m 17)obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej 560,00 m2 18)ława fundamentowo-żwirowa pod przepustem - 25 cm 1,20 m3 19)przepusty rurowe pod zjazdami -rury polipropylenowe typu PP SN 8 o średnicy 50 cm 11,00 m 20)zasypanie wraz zagęszczeniem wykopów spycharkami 3,60 m3 21)Ścianki czołowe z betonu B-20 -wylot oraz wlot 1,00 szt 22) ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce piaskowej 6,00 m 23)nawierzchnia z mieszanek min.-asf.-gr.7 cm z transportem mieszanki 12,00 m2 24)chodniki z kostki betonowej gr.6cm szarej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem 440,00 m2 25) chodniki z kostki brukowej betonowej -gr.8cm na podsypce piaskowej 270,00 m2 26)nawierzchnia z mieszanek min.-asfalt.-w-wa wiążąca gr.6cm z transportem mieszanki 12,00 m2 27)nawierzchnia z mieszanek min.-asf.-wa-wa ścieralna 72,00 m2 28)ręczne plantowanie poboczy -gr, ścinania 10 cm 480,00 m2 29)humusowanie z obsianiem skarp-gr.5 cm 590,00 m2 30)bariery stalowe jednostronne o masie 1m 24 kg 4,00 m 31)bariery stalowe jednostronne o masie 1m 24 kg 4,00 m 32)budowle wodne monolit. O objętości 1,01-10,00m3 z ustawieniem i rozebraniem deskowań oraz ułożeniem masy betonowej -komora z włazem kanałowym 4,20 m3 33)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem B-15 0,79 m3 Wykonanie zgodnie z dokumentacja projektową , pozwoleniami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, tj. ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż te określone w tej dokumentacji .W szczególności zastosowane materiały winny spełniać następujące wymagania: 1) systemowe studnie z PP nie mniej niż klasy S z pierścieniem odciążającym , płytą pod włazową. 2)włazy żeliwne nie mniej niż klasy C-250 . 3)pod przepustem rura polipropylenowa dwuścienna o minimalnej sztywności obwodowej SN8 4)rury do kanalizacji z PCV niemniej niż klasy S i minimalnej sztywności obwodowej SN8 łączone na wcisk. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany jest złożyć oświadczenie nr 2 o zastosowaniu innych materiałów niż w dokumentacji projektowej. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy . Podwykonawstwo Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający uzależnia przedmiotową zgodę od udzielenia przez Wykonawcę cesji swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na rzecz podwykonawcy , w części dotyczącej podwykonawstwaUtylizacja odpadów W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 12 czerwca 2001r. ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w § 6 siwz. Oferta złożona przez Wykonawcę / konsorcjum wykluczonego z postępowania będzie odrzucona . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożonewraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1)sytuacja formalno-prawna : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi , 2) potencjał kadrowy: -wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) ma do dyspozycji minimum 1 osobę: kierownika robót drogowych z co najmniej 5 letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnić i podpisać druk OFERTA - wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru, 3) Wypełnić i podpisać PROJEKT UMOWY - wg załączonego wzoru, 4)oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 5) oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi dodatek do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 6) Wypełnić druk POTENCJAŁ KADROWY wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat: jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( wymagane uprawnienia wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt 2 swiz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 7)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 9)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 10) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 7,8,9 składa dokumenty na zasadach określonych w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg
pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Potulickiej w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid. 235 i 237 w obr. 42
- Przebudowa ul. Harfowej w Lędzinach
- Budowa odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury technicznej oraz budową lewostronnego chodnika
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- "Budowa dróg gminnych 1.KDL i 3KDD w miejscowości Tuszów Narodowy"
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.