Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Olsztyn: Świadczenie usług naprawy sprzętu medycznego i przeglądów pozagwarancyjnych sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie DZZ-382-72/09
Numer ogłoszenia: 211687 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy sprzętu medycznego i przeglądów pozagwarancyjnych sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie DZZ-382-72/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy sprzętu medycznego oraz przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie. 1.1 Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów kapitalnych, a także usuwaniu awarii, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: a) wykonanie napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie zamawiającego, b) wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym, w momencie przyjęcia zlecenia, zakres robót, c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną do kontaktu z wykonawcą, d) wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie, o której mowa w pkt. c, każdej wymienionej części sprzętu medycznego zamawiającego, e) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym zamawiającego, f) ceny użytych części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych dostawców danej marki producentów sprzętu medycznego. 1.2. Przeglądy techniczne obejmują: a) wymianę materiałów eksploatacyjnych, b) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, c) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, d) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku. 1.3. Usługi wymienione w pkt 1.2. lit. a-b winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: a) świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu medycznego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go ze zleceniodawcą, przed jego wykonaniem, c) w przypadku napraw przekraczających 2000,00 zł, na wykonane usługi wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji, d) na zakupione nowe części wykonawca udzieli gwarancji producenta. e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 12 godzin, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym, może ulec przedłużeniu. f) w przypadku nagłych awarii mogących mieć wpływ na ciągłość świadczonych usług medycznych, wykonawca zobowiązuje się wykonać zlecenie do godziny 20:00 dnia w którym przyjął zgłoszenie. 1.3. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy. 2) spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania grupy wykonawców. 3. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5. Oświadczenie że oferent posiada wszystkie niezbędne uprawnienia i certyfikaty na naprawę sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 6. Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
bud. Administracji pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn bud. Administracji /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytwornice pary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Destylatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjki narzędziowe, Myjki i dezynfektory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne, Łóżka Egertona.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele i unity stomatologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy operacyjne i zabiegowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki elektryczne i urządzenia ssące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulatory próżni, Punkty poboru AGA (tlen, próżnia, powietrze), Dozowniki tlenowe, Reduktory tlenowe, Instalacje gazów medycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówki laboratoryjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacje uzdatniania wody.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Budowa ul. Słonecznikowej w Olsztynie"
- Dostawa wraz z wymianą dźwigu szpitalnego
- Obsługa serwisowa urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Collegium Medicum UWM w Olsztynie
- Dostawa przewoźnego aparatu Rtg z ramieniem C
- Dostawa protez naczyniowych do operacji kardiochirurgicznych
- Odnowienie oznakowania poziomego linii segregacyjnych i przejść dla pieszych w c. DW adm. przez RDW w Kętrzynie w techn. jednokr. malowania farbami akrylowymi z mikrokulkami szklanymi z podz. na 7 cz.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej - postępowanie uzupełniające
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.