Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-15
Białystok: Zakup i instalację aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni
Numer ogłoszenia: 211692 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalację aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni (kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. Przedmiot zamówienia składa się z: CZĘŚĆ I Mikroskop - szt.10 CZĘŚĆ II Spektrofotometr UV-VIS - szt.1 CZĘŚĆ III System do analizy żeli elektroforetycznych CZĘŚĆ IV Komora laminarna - szt. 1 CZĘŚĆ V Dygestorium nastawne na stół - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty i oświadczenia: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2)Specyfikacja techniczna Załącznik Nr 2 do oferty, 3)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu fabrycznie nowego nie używanego wcześniej w innych projektach posiadającego oznaczenia CE; certyfikaty lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przy dostawie (na druku Formularza oferty), 1)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu, który posiada certyfikat jakości ISO 9001 producenta, certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 12469 wydany przez niezależną jednostkę badawczą, akredytowaną do tego typu badań; certyfikaty wykonawca przekaże zamawiającemu przy dostawie (dot. części IV) (na druku Formularza oferty), 2)oświadczenie o posiadaniu autoryzacji producenta dla przedstawiciela w Polsce na sprzedaż i serwis, dot. części IV 3)oświadczenie (na druku Formularza oferty) o potwierdzeniu warunków serwisowych jak niżej: część I-II - min. 24 miesiące, część III - V - min. 12 miesięcy Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego: a)termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, b)jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy wtedy Wykonawca wymieni urządzenia na nowe o parametrach zaoferowanych nie gorszych bądź lepszych, c)okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu wymienionego, e)wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia, może on zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych,
ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dotycząca finansowania projektu/programu ze środków UE: środki projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.06.01.00-20-007/09-00 z dnia 15 grudnia 2009r...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroskop - szt.10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni (kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. CZĘŚĆ I Mikroskop - szt.10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spektrofotometr UV-VIS - szt.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni(kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. CZĘŚĆ II Spektrofotometr UV-VIS - szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System do analizy żeli elektroforetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni(kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. CZĘŚĆ III System do analizy żeli elektroforetycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komora laminarna - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni (kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. CZĘŚĆ IV Komora laminarna - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dygestorium nastawne na stół - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i instalacja aparatury naukowo - badawczej w ramach projektu Podniesienie potencjału Politechniki Białostockiej poprzez rozbudowę i doposażenie bazy dydaktyczno - laboratoryjnej uczelni (kod CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa) o minimalnych parametrach technicznych zawartych w siwz. Dygestorium nastawne na stół - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa klipsów naczyniowych wraz z utworzeniem depozytu wraz z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa monitoringu na terenie rzecznego przejścia granicznego Rudawka - Lesnaja
- Przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku (4 części)
- Obsługa platformy "Koszyk Usług Społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.