eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i obsługą serwisową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Gdańsk: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i obsługą serwisową
Numer ogłoszenia: 211697 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174083 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 722 01 00, faks 58 722 01 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka celowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i obsługą serwisową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz obsługą serwisową. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę (1 sztuki) fabrycznie nowego urządzenia wielofunkcyjnego do celów obsługi biurowej oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych wraz z obsługą serwisową i gwarancyjną w okresie trwania 24 miesięcznej gwarancji jakości. Dostawa urządzenia obejmuje jego instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie trzech pracowników zamawiającego, co nastąpi niezwłocznie po dostawie urządzenia, nie później jednak niż w ciągu 7 dni. Dostawy urządzenia i materiałów eksploatacyjnych oraz czynności związane z obsługą serwisową i gwarancyjną, a także przeszkolenie pracowników dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kartuskiej 5 w Gdańsku (drugie piętro).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85938,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53455,80

  • Oferta z najniższą ceną: 53455,80 / Oferta z najwyższą ceną: 94763,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.