eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana Dolna › Budowa kompleksu sportowego w Kasince Małej w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Mszana Dolna: Budowa kompleksu sportowego w Kasince Małej w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 211710 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w Kasince Małej w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa kompleksu sportowego w Kasince Małej w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 Nadzorem inwestorskim objęte będą następujące roboty budowlane: roboty budowlane obejmujące budowę kompleksu boisk sportowych wraz z oświetleniem, ogrodzeniem, budynkiem zaplecza sanitarno-szatniowego oraz niezbędnym zagospodarowaniem terenu . Przedmiot umowy z wykonawcą robót budowlanych obejmuje: 1).Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o powierzchni 1860 m2 , podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia - sztuczna trawa o wys. włosa min. 5 cm o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót na podbudowie z kruszywa typ: Polietylenowa trawa trzeciej generacji z miękkimi włóknami typu fibrlizowanego, ciężar włókna min.11.000 Detex, gęstość trawy min.120.000 włókien/m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska , wyposażenie boiska - bramki aluminiowe, 5x2m montowane w tulejach, siatki do bramek 2 sztuki . Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: 2). Budowę boiska wielofunkcyjnego do piłki siatkowej i koszykowej z poliuretanu o wymiarach 19,1 m x 32,1m o powierzchni 613,11 m2 nawierzchnia sportowa, dwuwarstwowa poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 16 mm. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: górnej i dolnej na podbudowie z kruszyw z odwodnieniem - o właściwościach i technologii określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót . Wyposażenie boiska do koszykówki : Stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180x105, obręcz uchylna, siateczka do obręczy, -2 zestawy( 2 słupki) Wyposażenie do siatkówki : Słupki stalowe montowane w tulejach, z regulacją wysokości mocowania siatki, i mechanizmem naciągowym , siatka całosezonowa, - 1 zestaw (2 słupki) 3). Odwodnienie boisk 4). Komunikacja , utwardzenie powierzchni gruntu : - zjazd publiczny, - ciąg pieszo-jezdny i pieszy, - miejsca postojowe, - konstrukcja nawierzchni 5). Ogrodzenie i piłkochwyty 6). Oświetlenie boisk z wewnętrzną linią zasilającą 7). Budynek zaplecza szatniowo-socjalnego z instalacjami wewnętrznymi 8). Kanalizacja opadowa 9). Przyłacza wody, kanalizacji sanitarnej 10). Przyłącza elektroenergetyczne 11). Miejsce gromadzenia odpadów stałych 12). tereny zielone oraz wyposażenie . Zakres obowiązków Inspektora nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r- Prawo budowlane ( jednolity tekst: Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz.1118, z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac wynikających z umowy z wybranym wykonawcą robót. 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem i z zawartą umową z wykonawcą, żądanie dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem , 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola ilości, jakości i terminowości wykonania robót, 8) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji , 10)bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową 11) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 13)skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie 14) uczestniczenie w okresowych odbiorach gwarancyjnych, 15) oraz utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego w sprawach realizowanej inwestycji - niezwłoczne stawianie się na żądanie na budowie lub w siedzibie Zamawiającego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy treści oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się : Pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru nie mniej niż 2 robót budowlanych obejmujących budowę boisk o nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa i poliuretanu dla każdej z nich w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto każda, Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - wykazu wykonanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości tych robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego o rzetelności świadczonych usług, Z przedłożonych referencji ma jednoznacznie wynikać: rodzaj prac będących przedmiotem usługi z określeniem wartości robót, kto był stroną zamawiającą, kto wystawił referencje, data ich wystawienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia: - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykształcenie wyższe, co najmniej 10 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej wykształcenie wyższe, co najmniej 10 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych , wykształcenie wyższe, co najmniej 10 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia) - załącznik do SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia 3) Jeżeli wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych lub tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osób posiadających uprawnienia i doświadczenie, korzystania z nich na okres trwającego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia ww. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne a także: oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu . w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.