Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Pabianice: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach
przy ul. Kilińskiego 10/12
Numer ogłoszenia: 211733 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabian Med w Pabianicach , ul. Kilińskiego 10/12, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2121921, 2121925.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianmed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach przy ul. Kilińskiego 10/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Pabian-Med w Pabianicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów: -Pakiet nr 1: wanna terapeutyczna do automatycznego hydromasażu strefowego - szt. 1; -Pakiet nr 2: zestaw do kriostymulacji parami azotu - szt. 1; -Pakiet nr 3: aparat do terapii ultradźwiękami - szt. 1; -Pakiet nr 4: aparat do elektrokoagulacji - szt. 1; -Pakiet nr 5: stół do masażu - szt. 1; -Pakiet nr 6: przenośny zestaw do elektroterapii z osprzętem - szt. 1;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.Nie zalegają z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego. 6.Zaakceptują proponowany wzór umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianmed.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pabianmed.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pabian-Med 95-200 Pabianice, ul. Kilińskiego 10/12 pokój 226.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Zakup wyposażenia oraz sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Koszenie, sprzątanie pokosu i pozostałych odpadów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice
- Nadzór autorski nad aplikacją Infomedica
- Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. z podziałem na 5 frakcji
- Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich dla PCM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Zakup wiertarki ortopedycznej z oprzyrządowaniem na potrzeby Bloku Operacyjnego - Ortopedia
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Dostawa sprzętu medycznego (32)
- "Zakup echokardiografu z sondą dla dzieci i noworodków"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.