eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pnBudowa drogi z odwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej, ul. Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-05

Zielona Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn: Budowa drogi z odwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej, ul. Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 211739 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji zadania pn: Budowa drogi z odwodnieniem i oświetleniem ul. Liliowej i ul. Mieczykowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej, ul. Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branż: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją budowy drogi z odwodnieniem i oświetleniem w ul. Mieczykowej, ul. Konwaliowej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Mieczykowej, ul. Konwaliowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik z podziałem na następujące etapy: I etap- budowa kanalizacji deszczowej w ul. Konwaliowej i ul. Mieczykowej ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik, II etap - budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Stokrotkowej, Storczykowej, Sasankowej, Rezedowej, Mieczykowej i Liliowej wraz ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik, III etap-budowa drogi wraz z oświetleniem w ul. Liliowej i ul. Mieczykowej. Zadanie to obejmuje wykonanie dróg z kostki betonowej typu Polbruk wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ulicach: Liliowej i Mieczykowej na Osiedlu Jędrzychów III w Zielonej Górze a także wykonanie kanalizacji wód deszczowych w ulicach: Stokrotkowej, Storczykowej, Sasankowej, Rezedowej, Mieczykowej i Konwaliowej wraz ze zrzutem wód opadowych do cieku Pustelnik. 1 Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim : 1.1 Drogi : W ulicach Liliowej i Mieczykowej zaprojektowano drogę o nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk : - warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego o gr. 8 cm ułożonej na warstwie podsypki piaskowo -cementowej gr.3 cm - około 14 370 m2, - warstwa ścieralna wykonana z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm - około 2420m2 (wjazdy do posesji), - chodniki z kostki betonowej koloru szarego o gr.6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm - około 5 200m2, - krawężniki betonowe uliczne wzdłuż jezdni 30 x 15 cm na ławie z betonu B15 - około 4540mb - obrzeże chodnikowe betonowe 30 x 8 cm około 3160,0 mb. Na wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego należy wykorzystać tłuczeń pochodzący z recyklingu płyt ażurowych obecnie ułożonych prawie na całej długości tych ulic. Miejsce do recyklingu płyt ażurowych wskaże Inwestor Natomiast w ulicach Stokrotkowej, Storczykowej, Sasankowej, Rezedowej i Konwaliowej po wykonaniu kanalizacji deszczowej nawierzchnię ulic przywrócić do stanu pierwotnego. 1.2 Kanalizacja deszczowa: W celu odprowadzenia wód deszczowych z ulic Liliowej, Mieczykowej, Stokrotkowej, Sasankowej, Rezedowej i Konwaliowej zaprojektowano rurociągi z rur PCV o średnicach : fi 200, fi 250 , fi 400 o łącznej długości około 5 380 mb uzbrojone w studnie fi 1200 betonowe w ilości około 117 sztuk i wpusty uliczne betonowe fi 500 w ilości około 84 sztuk. Wody deszczowe i roztopowe będą odprowadzane do cieku a następnie do rowu Pustelnik w dwóch punktach (zgodnie z załączoną mapką sytuacyjną zał. Nr 9) a także do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul.Goździkowej. W punkcie nr 1 zaprojektowano wylot z betonu zbrojonego, o którego zostaną odprowadzone oczyszczone wcześniej ścieki deszczowe przez osadnik szlamowy i separator zawiesin piasku Urządzenia te zaprojektowano naprzeciwko przepompowni ścieków PS-6 przy ul. Konwaliowej. Natomiast w punkcie nr 2 w chwili obecnej wody deszczowe odprowadzane są poprzez istniejący wylot betonowy z kanałem deszczowym fi 300 mm. Wylot ten trzeba będzie zdemontować ze względu na zwiększenie obszaru odwodnianego i wykonać nowy z rurą fi 600mm. Przed wylotem zaprojektowano również separator substancji ropopochodnych z osadnikiem. 1.3.Oświetlenie, uliczne w ul. Mieczykowej i ul. Liliowej : Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę oświetlenia ulic Mieczykowej, Liliowej .Istniejące oświetlenie na słupach linii napowietrznej nn 0,4 kV przewidziane jest do demontażu a w jego miejsce projektowane jest oświetlenie ulic na słupach oświetleniowych zasilanych linią kablową oświetleniową. W związku z powyższym zaprojektowano w ul. Mieczykowej i ul. Liliowej wykonanie około : Nazwa materiału: Zaprojektowana ilość ul.Mieczykowa Zaprojektowana ilość ul.Liliowa Razem : Kabel oświetleniowy YKY 4 x 16 mm2 1514 mb Około 2064 mb Około 3578 mb Słup oświetleniowy 10-kątny stalowy ocynkowany o grubości ścianki 3,0 mm z wysięgnikiem 1 -ramiennym typu SO 10 S 1 1000- wysokość zawieszenia oprawy h=10 m ,na fundamencie betonowym B-160,tabliczka bezpiecznikowa, tabliczka z numeracją słupa Parametry słupa dobrane wg katalogu Elmonter. Należy zastosować słup o w/w parametrach lub o parametrach równoważnych 37 szt. 55 szt. 92 szt. Oprawa oświetleniowa typu SGS -203 100W z lampą SON -T 100W 37 szt. 55 szt. 92 szt. Demontaż opraw oświetleniowych 37 szt. 34 szt. 71szt. Demontaż wysięgników ze słupów linii napowietrznej 9 szt. - 9 szt. Demontaż przewodu oświetleniowego z linii napowietrznej niskiego napięcia 0,76 km 1.98 km 2,74 km Wykaz obowiązków Nadzoru : 1) wykonywanie zleconego nadzoru zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy; 2) wykonywanie bieżącej kontroli postępu i jakości robót zgodnie z zakresem robót oraz innymi ustaleniami powstałymi podczas realizacji zadania. Wskazana ilość dni roboczych na budowie - 21 dni w miesiącu; 3) informowanie Zamawiającego minimum raz na 2 tygodnie o postępie robót przedstawiając: dokumentację fotograficzną wykonanych robót, aktualne wpisy do dziennika budowy, szkice geodezyjne, 4) rozliczanie robót zgodnie z przyjętym zakresem i harmonogramem rzeczowo - finansowym; 5) dokonywanie odbiorów częściowych robót w ciągu 3 dni, a odbioru końcowego w terminie 14 dni od wpisu do dziennika budowy o gotowości odbioru; 6) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem; 7) udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i udział w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją nadzorowanych zadań; 8) kontrola jakości materiałów i wyrobów budowlanych, zwłaszcza ze względu na zapobieganie zastosowania materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz kontrola sposobu składowania tych materiałów i wyrobów; 9) sprawdzenie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robot w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne ); 10) zawiadomienie jednostki projektowej o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, w tym także współpraca z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych; 11) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy; 12) nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej; 13) dokonanie rozliczenia finansowego budowy na dzień odbioru końcowego wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego (PT i OT) z podziałem na użytkowników; 14) sprawdzanie, korygowanie i zatwierdzanie obmiaru faktycznie wykonanych prac, które stanowią podstawę do wystawiania faktur; 15) przeprowadzanie w okresie udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji co najmniej pięciu corocznych przeglądów przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady, sposób oraz termin ich usunięcia; 16) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad przez wykonawcę oraz dokonanie sprawdzenia usunięcia wad wraz ze spisaniem, przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego, protokołu z usunięcia wad; 17) w przypadku nieterminowego usuwania wad przez wykonawcę, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczenia kar umownych z tego tytułu w terminie 30 dni od upływu terminu na ich usunięcie; 18) w przypadku nie usunięcia wad przez wykonawcę zadania, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru w terminie 30 dni od nie usunięcia wad. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie w dniu podpisania niniejszej umowy 1 kompletu dokumentacji projektowej (projekty budowlano-wykonawcze); 2) przekazanie pozwolenia lub zgłoszenia na budowę; 3) przekazanie kserokopii umowy, zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót, harmonogramu rzeczowo - finansowego; 4) zabezpieczenie środków finansowych, niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonania zadania inwestycyjnego; 5) podjęcie decyzji w sprawie realizacji zgłoszonych robót zamiennych i dodatkowych; 6) udział w odbiorach częściowych i końcowym oraz w przekazaniu zadania inwestycyjnego do eksploatacji użytkownikowi; 7) akceptacja lub zgłoszenie zastrzeżeń do przedłożonego przez Nadzór rozliczenia zadania inwestycyjnego; 8) udział w zwołanych przez Nadzór przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz spisywaniu protokołów z przeglądu i z usunięcia wad. 3.5. Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Zielona Góra nr IV 35 07 z dnia 30 stycznia 2007 roku oraz z uchwałą nr XI 142 07 z dnia 30.08.2007 roku w sprawie budżetu miasta ustala się częściową płatność za prace wykonane w 2007r. wynikające z przedmiotu umowy w wysokości brutto maksymalnie 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100PLN).Pozostała zatwierdzona kwota umowna do zapłaty w 2008 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1 Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwiema usługami każda w zakresie pełnienia nadzoru inwestycyjnego przy robotach budowlanych w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej (przebudowa, remont ulicy), o łącznej wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 mln złotych brutto, potwierdzone że zostały wykonane należycie, 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: a. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578); b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578); c. w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę- zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156 poz. 1118- tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz.578), 1.3 Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dodatkowo wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na okres pełnienia nadzoru). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie w 100 % własnymi siłami wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 ppkt a,b,c SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2 ppkt a,b,c SIWZ w branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 ppkt a ,b, c SIWZ; 10) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 11) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 sierpnia 2008 r. oraz w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.