eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcAdaptacja poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Sierpc: Adaptacja poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe - etap II
Numer ogłoszenia: 21174 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2754648, 2758918, fax 024 2754806.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza budynku b. internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a i 8b na cele użytkowe - etap II.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja poddasza b. Internatu Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu na cele użytkowe - etap II polegająca m.in. na pracach murarskich i wykończeniowych, robotach instalacyjnych w zakresie wod.-kan, c.o. i elektrycznych według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji złożonej z (1) projektów technicznych, (2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz (3) kosztorysu i przedmiaru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - zorganizowanie placu budowy wraz z niezbędnymi przyłączami, - oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót, - opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: * dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa w zakresie melioracji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; * zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania Starostwa (poniedziałek - piątek w godzinach 7.30-15.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie. * udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy; * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. 6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą - załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Informacja o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzająca posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 4); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 (stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi referencjami - załączniku nr 4 do SIWZ; 7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5; 8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a; 9) Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) Formularz cenowy - załącznik nr 6; 12) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót zawierający podział zamówienia na poszczególne etapy robót i terminy ich realizacji wraz z wynagrodzeniem za te etapy. Pozycje harmonogramu muszą odpowiadać pozycjom zestawienia elementów ujętych w kosztorysie ofertowym - załącznik nr 7. 13) podpisany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; 14) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.. 2. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierpc.starostwo.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.