Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Międzyrzec Podlaski: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 211797 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi transportowe, osobowe w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży szkolnej do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski. Jednostki oświatowe, do których należy dowieść uczniów to: Szkoła Podstawowa w Halasach, Szkoła Podstawowa w Kożuszkach, Szkoła Podstawowa w Misiach, Szkoła Podstawowa w Rzeczycy, Szkoła Podstawowa w Tłuśćcu, Szkoła Podstawowa w Rogoźnicy, Szkoła Podstawowa w Rudnikach, Gimnazjum Nr 1 w Jelnicy, Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy, Gimnazjum Nr 3 w Rogoźnicy. Liczba dzieci, za które Zamawiający będzie pokrywał koszty przejazdu będzie ściśle określona z dniem 1.09.2011 r., a przewiduje się, iż będzie to 567 uczniów, których liczba jednak może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych. Jednocześnie Zamawiający: a) dopuszcza możliwość dowozu pozostałych uczniów (których przejazdu Zamawiający nie finansuje) uczęszczających do poszczególnych jednostek oświatowych, na zasadach określonych przez Wykonawcę, ale przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków: -zapewnienia pierwszeństwa przejazdu uczniom, których przejazdy finansuje Zamawiający, -zapewnienia przez Wykonawcę bezpiecznego przejazdu wszystkich uczniów za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca; -za cenę przewozu 1 ucznia nie wyższą niż ustalana według formuły: liczba km dziennego przejazdu na wszystkich trasach (obwodach) x stawka (ofertowa jednostkowa cena brutto) za 1 km przewozu / liczbę uczniów, których przejazdy finansuje Zamawiający; b) wymaga - w określonych sytuacjach i na swój wniosek - zapewnienia przez Wykonawcę przewozu w danym obwodzie pozostałych uczniów (których przejazdu Zamawiający nie finansuje) uczęszczających do poszczególnych jednostek oświatowych, na zasadach określonych przez Wykonawcę, ale przy jednoczesnym spełnieniu następujących warunków: -zapewnienia przez Wykonawcę bezpiecznego przejazdu wszystkich uczniów za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca; -za cenę przewozu 1 ucznia nie wyższą niż ustalana według formuły: liczba km dziennego przejazdu na wszystkich trasach (obwodach) x stawka (ofertowa jednostkowa cena brutto) za 1 km przewozu / liczbę uczniów, których przejazdy finansuje Zamawiający; c) może odstąpić od zlecenia usługi przewozu, o której mowa w pkt. 9 lit. b), w sytuacji przedstawienia przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia nt. kosztów wydatków przewyższających koszty dochodów w przypadku realizacji tego rodzaju usługi przewozu. 2) W załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podano miejscowości z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, do których należy dowozić i odwozić określoną liczbę uczniów do szkół wymienionych w pkt 1, a także długość tras i liczbę dzieci dojeżdżających z poszczególnych miejscowości. 3) Szczegółowe rozkłady jazdy (poszczególne trasy) będą dokładnie dopracowane z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz, a w szczególności posiadanie: opłaconej polisy o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł (łącznie z kopią dowodu wpłaty), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wystawionym na dzień składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (Referat Oświaty).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat, pok. nr 9).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027"
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.