Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Konin: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY
W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-17/2012)
Numer ogłoszenia: 211819 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195555 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-17/2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych oraz doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 2.2.1 Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologiczno- pedagogicznych, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-03.2013 r.1-godzinnych indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci w celu wypracowania Karty potrzeb i świadczeń ucznia zawierającej diagnozę problemów i potrzeb ucznia oraz określenie ścieżki udzielenia wsparcia. Konsultacje muszą obejmować takie obszary, jak: inteligencja ogólna i osobowość; - wybór grupy osób (20 % uczniów objętych konsultacjami indywidualnymi podstawie ich wyników) o szczególnych potrzebach edukacyjnych (niepełnosprawnych i szczególnie uzdolnionych) i objęcie ich dodatkowym indywidualnym 5-godzinnym wsparciem ukierunkowanym na umiejętności i predyspozycje, w tym: odporność na stres, umiejętność koncentracji, umiejętność planowania i organizacji pracy, nawiązywania kontaktów, podejmowania współpracy z ludźmi, rozwiązywania konfliktów. Ponadto wspieranie uczniów w pobudzaniu ich aktywności społecznej oraz w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji. Realizacja ww. zadania powinna nastąpić w okresie 10.2012-21.06.2013r.oraz 2.2.2 Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno - zawodowego, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-21.06.2013 r. 2-godzinnego doradztwa edukacyjno - zawodowego dla każdego ucznia objętego wsparciem (1 godzina pracy z uczniem oraz 1 godzina pracy z uczniem i rodzicem). 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w podziale na następujące części: 1. Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów - maksymalnie 40 uczniów, 2. Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny -maksymalnie 30 uczniów, 3. Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec - maksymalnie 70 uczniów, 4. Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi - maksymalnie 100 uczniów, 5. Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk - maksymalnie 80 uczniów, 6. Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno - maksymalnie 40 uczniów, 7. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite - maksymalnie 70 uczniów, 8. Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz - maksymalnie 40 uczniów, 9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał - maksymalnie 40 uczniów, 10. Publicznym Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów - maksymalnie 30 uczniów, 11. Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca - maksymalnie 90 uczniów, 12. Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Unii Europejskiej w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów- maksymalnie 50 uczniów. 2.4 Konsultacje oraz doradztwo edukacyjno - zawodowe realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub ewentualnie w dni wolne od nauki zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole, które Wykonawca zobowiązuje się przesłać w wersji elektronicznej na adres: edyta.kasprzak@arrkonin.org.pl na 7 dni kalendarzowych przed terminem realizacji. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności: List obecności uczestników wsparcia (Załącznik 1 do umowy) oraz Dziennych kart pracy (Załącznik nr 2 do umowy). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowywania: - w odniesieniu do indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych - Kart potrzeb i świadczeń ucznia (załącznik nr 3 do umowy). -w przypadku dodatkowego 5-godzinnego wsparcia - Sprawozdania z realizacji wsparcia (załącznik nr 4 do umowy), -w przypadku doradztwa edukacyjno - zawodowego - Sprawozdania z realizacji doradztwa edukacyjno zawodowego (załącznik nr 5 do umowy). 2.6 Ponadto Wykonawca, w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do: - informowania Koordynatora zajęć oraz wskazanego pracownika Zamawiającej o wszelkich odstępstwach od harmonogramów, - regularnego wypełniania dokumentacji, - informowania pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu. 2.7 Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 98.20.00.00 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elwira Grzelak, Święte 9, 62-511 Kramsk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12800,00
Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paulina Łyk, Gabinet Psychologiczny, ul. Cegielna 14/16, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
1.GABINET PSYCHOLOGICZNY MGR JOANNA RANGOSZ-STAWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
1.GABINET PSYCHOLOGICZNY MGR JOANNA RANGOSZ-STAWIŃSKA
- Gabinet Psychologiczny, mgr Joanna Rangosz - Stawińska, ul. Komornicka 3/7, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13440,00
Oferta z najniższą ceną: 13440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zofia Kowalska, Aleja Dziewiąta 6, 62-200 Osiniec, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kupska, ul. Konińska 46B/2, 62-570 Rychwał, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7200,00
Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Frasz - Ignaczak, ul. Okólna 37/64, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Przygońska, Mariantów 21, 62-410 Zagórów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Mędrzechów.
- Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.