eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-17/2012)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Konin: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-17/2012)
Numer ogłoszenia: 211819 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195555 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-17/2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych oraz doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 2.2.1 Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologiczno- pedagogicznych, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-03.2013 r.1-godzinnych indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci w celu wypracowania Karty potrzeb i świadczeń ucznia zawierającej diagnozę problemów i potrzeb ucznia oraz określenie ścieżki udzielenia wsparcia. Konsultacje muszą obejmować takie obszary, jak: inteligencja ogólna i osobowość; - wybór grupy osób (20 % uczniów objętych konsultacjami indywidualnymi podstawie ich wyników) o szczególnych potrzebach edukacyjnych (niepełnosprawnych i szczególnie uzdolnionych) i objęcie ich dodatkowym indywidualnym 5-godzinnym wsparciem ukierunkowanym na umiejętności i predyspozycje, w tym: odporność na stres, umiejętność koncentracji, umiejętność planowania i organizacji pracy, nawiązywania kontaktów, podejmowania współpracy z ludźmi, rozwiązywania konfliktów. Ponadto wspieranie uczniów w pobudzaniu ich aktywności społecznej oraz w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji. Realizacja ww. zadania powinna nastąpić w okresie 10.2012-21.06.2013r.oraz 2.2.2 Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno - zawodowego, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-21.06.2013 r. 2-godzinnego doradztwa edukacyjno - zawodowego dla każdego ucznia objętego wsparciem (1 godzina pracy z uczniem oraz 1 godzina pracy z uczniem i rodzicem). 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w podziale na następujące części: 1. Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów - maksymalnie 40 uczniów, 2. Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny -maksymalnie 30 uczniów, 3. Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec - maksymalnie 70 uczniów, 4. Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi - maksymalnie 100 uczniów, 5. Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk - maksymalnie 80 uczniów, 6. Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno - maksymalnie 40 uczniów, 7. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite - maksymalnie 70 uczniów, 8. Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz - maksymalnie 40 uczniów, 9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał - maksymalnie 40 uczniów, 10. Publicznym Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów - maksymalnie 30 uczniów, 11. Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca - maksymalnie 90 uczniów, 12. Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Unii Europejskiej w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów- maksymalnie 50 uczniów. 2.4 Konsultacje oraz doradztwo edukacyjno - zawodowe realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub ewentualnie w dni wolne od nauki zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole, które Wykonawca zobowiązuje się przesłać w wersji elektronicznej na adres: edyta.kasprzak@arrkonin.org.pl na 7 dni kalendarzowych przed terminem realizacji. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności: List obecności uczestników wsparcia (Załącznik 1 do umowy) oraz Dziennych kart pracy (Załącznik nr 2 do umowy). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowywania: - w odniesieniu do indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych - Kart potrzeb i świadczeń ucznia (załącznik nr 3 do umowy). -w przypadku dodatkowego 5-godzinnego wsparcia - Sprawozdania z realizacji wsparcia (załącznik nr 4 do umowy), -w przypadku doradztwa edukacyjno - zawodowego - Sprawozdania z realizacji doradztwa edukacyjno zawodowego (załącznik nr 5 do umowy). 2.6 Ponadto Wykonawca, w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do: - informowania Koordynatora zajęć oraz wskazanego pracownika Zamawiającej o wszelkich odstępstwach od harmonogramów, - regularnego wypełniania dokumentacji, - informowania pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu. 2.7 Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 98.20.00.00 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elwira Grzelak, Święte 9, 62-511 Kramsk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paulina Łyk, Gabinet Psychologiczny, ul. Cegielna 14/16, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychologiczny, mgr Joanna Rangosz - Stawińska, ul. Komornicka 3/7, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13440,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zofia Kowalska, Aleja Dziewiąta 6, 62-200 Osiniec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kupska, ul. Konińska 46B/2, 62-570 Rychwał, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Frasz - Ignaczak, ul. Okólna 37/64, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Przygońska, Mariantów 21, 62-410 Zagórów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.