Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Wielka Nieszawka: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce przy ul. Toruńskiej
Numer ogłoszenia: 211822 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6781212, 6781093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce przy ul. Toruńskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: -rozbudowę istniejącego budynku o pomieszczenia klas 0 - III wraz z komunikacją, sanitariatami i innymi niezbędnymi pomieszczeniami, w konstrukcji tradycyjnej, ze stropami typu FILIGRAN -przebudowę i adaptację istniejących dojść i dojazdów, ogrodzenia i podestów przed wejściami do poszczególnych budynków wraz z wykonaniem nowego podjazdu dla niepełnosprawnych, -przebudowę sieci infrastruktury technicznej, -wykonanie niwelacji i rekultywacji terenu, elementów małej architektury oraz zieleni W ramach robót instalacyjnych należy wykonać niżej wymienione instalacje: - instalacja c.o. i c.t., - instalacja wod.-kan., - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja elektryczna. i teletechniczna Po wykonaniu rozbudowy Wykonawca zobowiązany jest wysprzątać budynek (w tym umyć okna) w sposób umożliwiający jego użytkowanie bez dodatkowych prac porządkowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 30.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie od innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn: wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót instalacyjnych a także zakresu wykonywania przez nich czynności 6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub remontu kapitalnego obiektu o kubaturze min 3000 m3 7. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. osiągnęli średnioroczny obrót za rok 2008 r. min 2.500.000 PLN (kserokopia bilansu lub PIT-u potwierdzającego roczne obroty). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: - ustanowić pełnomocnika - każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wymogi zawarte w ust. 1-3, 5,6,7,8 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg formuły:spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na zasadach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu wymaganych warunków z art. 22 ust. 1- zał. nr 2 b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 c) oświadczenia, że wykonawca akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - zał. nr 4 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia oraz wymaganych uprawnień sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) wykaz wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w p. V ust. 6 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h) wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 9 i) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy - zał. nr 10 j) harmonogram rzeczowo - finansowy k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia l) zobowiązani są przedłożyć za rok 2008 sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - PIT ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wielkanieszawka.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.