Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Grudziądz: Przetarg nieograniczony na dostawy produktów mleczarskich dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
Numer ogłoszenia: 211829 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506400, faks 056 4659290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy produktów mleczarskich dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich w ilościach wskazanych w tabeli zamieszczonej poniżej. Lp. Nazwa artykułu CPV Norma j.m Ilość szacunkowa 1. Ser topiony kostka 100g; minimalny termin przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy 15540000-5 PN-66/A-86233 kg 3 000 2. Krążki serowe (ser w trójkątach); minimalny termin przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy 15540000-5 PN-66/A-86233 kg 800 3. Jogurt owocowy - kubek max.150g; minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15551320-4 PN-A-86061 kg 1 000 4. Jogurt naturalny - kubek max.150g; minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni id dnia dostawy 15551310-1 PN-A-86061 kg 150 5. Mleko w proszku pełne, opakowanie max 25 kg; minimalny termin przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy 15511500-8 PN-A-86024 kg 600 6. Mleko w proszku odtłuszczone, opakowanie max. 25 kg; minimalny termin przydatności do spożycia 60 dni od dnia dostawy 15511300-6 PN-A-86024 kg 1 500 7. Produkt mleczny dla dzieci do 1-go roku życia (np.petit-danon lub równoważny), minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15551000-5 PN-A-86041 kg 50 8. Ser żółty, baton prostokątny. twardy w konsystencji, nie kruszący się, minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy 30 dni 15544000-3 PN-68/A-86230 kg 2 500 9. Serek homogenizowany - smak owocowy, śmietankowy lub waniliowy, kubek max.150g; minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15540000-5 PN-91/A-86300 kg 3 500 10. Serek homogenizowany naturalny: kubek max. 150g, minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15540000-5 PN-91/A-86300 kg 150 11. Twarogowy serek kanapkowy typu fromage - kubek max.125g; minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15542100-0 PN-91/A-86300 kg 2 500 12. Śmietana 18%, opakowanie max. 1l, minimalny termin przydatności do spożycia 10 dni od dnia dostawy 15512000-0 PN-A-86050 kg 700 13. Twaróg półtłusty- kostka 100 g lub 200g; minimalny termin przydatności do spożycia 20 dni od dnia dostawy 15542100-0 PN-91/A-86300 kg 4 000 Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy. Dostawy towaru przewiduje się na wtorki w godzinach od 7.00 do 10.00. W przypadku, gdy dzień dostawy przypada na dzień wolny od pracy (np. święto), termin dostawy może zostać przeniesiony na inny dzień roboczy po uzgodnieniu tego faktu z wykonawcą przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia o 20% dla poszczególnych produktów od szacunkowej ilości określonej w SIWZ oraz formularzu ofertowym. Niemniej łączna wartość zamówienia z uwzględnieniem powyższych zmian, nie może przekroczyć wartości niniejszej umowy określonej w tym formularzu ofertowym, która jest tożsama z ceną. Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo zmniejszenia końcowej łącznej wartości zamawianych artykułów o 20% od wartości całości zamówienia o 20% W przypadku gdy część zamówienia miałby być realizowana przy udziale podwykonawców, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym jaką część zamówienia Wykonawca powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.51.15.00 - Mleko pełnotłuste 15.51.13.00 - Mleko odtłuszczone 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.20.00 - Śmietana .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 punkty 2-4 polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w punkcie 7.2 dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Ponadto wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty osoby ją składającej nie wynika z odpowiednich dokumentów, wraz z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo, dotycz to również podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
ul. Wybickiego 10/22
86-300 Grudziądz
Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ul. Wybickiego 10/22 86-300 Grudziądz Sekretariat w budynku administracji 1 p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Budowa boisk do sportów plażowych "STRZEMYK ARENA" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.