To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Zakopane: dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 21182 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 6227 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068310, fax 018 2068310.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji (tj. kalkulacji cenowej do oferty przetargowej) i jest podzielony na 3 pakiety tj. I- Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; II-Owoce, warzywa, mrożonki, ryby, III- jajka; 3. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. 4. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów ( min. 7 dni), liczony od dnia dostawy. 5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno - epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. 6. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 01.10.00.00 - 01.10.00.00 01.24.00.00 - 01.24.00.00 01.13.00.00 - Owoce, orzechy, rośliny wykorzystywane do produkcji napojów, rośliny przyprawowe Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania Oryginalny kod CPV: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna Oryginalny kod CPV: 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze Oryginalny kod CPV: 15.87.11.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.11.00 - Ocet i substytuty octu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54079,65 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: artykuły sypkie, przyprawy i przetwory.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAR Sp. z o.o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16383.63
- Oferta z najniższą ceną: 16383.63 / oferta z najwyższą ceną: 16383.63
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: owoce, warzywa, mrożonki, ryby.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki, ul. Br. Czecha 1, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34367.97
- Oferta z najniższą ceną: 34367.97 / oferta z najwyższą ceną: 34367.97
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: jajka.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki, ul. Br. Czecha 1, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3328.05
- Oferta z najniższą ceną: 3328,05 / oferta z najwyższą ceną: 3328,05
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA ORAZ WARZYW KISZONYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.