eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Knurów: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Numer ogłoszenia: 211865 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici, siatki, staplery, ładunki do staplerów oraz klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy. Zamawiający wymaga, aby zszywki do staplerów oraz klipsy były tytanowe. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania zszywek do staplerów oraz klipsów ferromagnetycznych Dotyczy Załącznika nr 8 Formularza cenowego: w kolumnie KOD PRODUKTU należy podać kod zgodny z kodem, który będzie podawany na wystawianych fakturach w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w załączniku nr 8 Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 8 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na każdej saszetce nici widniała data przydatności do użycia oraz kod produktu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 25 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia 12 miesięcy licząc: - 28.11.2014 r. dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XIX, XXI, XXII, XXIII, XXV, - 08.12.2014 r. dla części VIII, XVIII, XX, XXIV. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 207000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Opisy oferowanego asortymentu np. katalogi (dla każdej części i każdej pozycji do której składana jest oferta, z zastrzeżeniem, że w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego samego asortymentu w kilku pozycjach, częściach Zamawiający wymaga złożenia tylko jednego opisu z wyraźnym zaznaczeniem których pozycji, części dotyczy) celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami zawierające parametry fizykochemiczne, w tym dla szwów wchłanialnych, czas wchłaniania i okres podtrzymania tkankowego 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późń. zm.). Wskazane jest aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (tj. np. Część nr, poz. nr), oraz muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3. próbki oferowanego asortymentu celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego dla każdej pozycji w Części od I do XI, XIV, XV, XVI, XIX, XXI, XXII, XXIII, XXV (przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania w trakcie postępowania dostarczenia próbek do pozostałych części). Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych Części tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Pzp) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnację Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek. Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ dotyczy części XII, XIII, XVII, XVIIII, XX, XXIV Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy do oferty załączyć: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 8 wypełniony, podpisany przez Wykonawcę; 3. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy (Załącznik nr 1) - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 4. Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej/konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: 1. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę producenta towarów będących przedmiotem umowy pod warunkiem zachowania umówionej ceny, parametrów technicznych i jakości oraz dostarczenia dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego, że produkt został dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późń. zm.), dostarczenia próbek do testowania. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań od oferowanych w Formularzu cenowym. Zamiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, a Wykonawca zobligowany jest do przeliczenia ceny, przy czym nie może być wyższa od oferowanej w Formularzu cenowym. 3. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy. 4. Obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-100 Knurów, Dział Zamówień i Zaopatrzenia, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, Sekretariat pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część VI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część VII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część VIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część IX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część X.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XIV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XVI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XVII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XVIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XIX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XXI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XXII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XXIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XXIV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy - Część XXV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.