eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz impregnacji posadzek w budynku Centrali KRUS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Warszawa: Wykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz impregnacji posadzek w budynku Centrali KRUS
Numer ogłoszenia: 211878 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153782 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu schodów wewnętrznych i zewnętrznych oraz impregnacji posadzek w budynku Centrali KRUS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku i na terenie nieruchomości Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy Al. Niepodległości 190 w Warszawie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót remontowych w zakresie: - wymiany istniejących stalowych schodów wewnętrznych, wymiany okładzin posadzek w holu głównym na wysokim parterze i piętrze oraz wymiany okładzin schodów bocznych, - generalnego remontu głównych schodów zewnętrznych wraz z chodnikiem poprzedzającym schody, wykonaniem elektrycznej instalacji przeciwoblodzeniowej schodów i patio, remont opaski przy budynku oraz chodnika wraz ze schodami bocznymi. - wykonania impregnacji posadzek kamiennych na schodach i holach wewnętrznych. 2. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Centrali nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - zawarte w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach. 4. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający zaznacza iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i-lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ., 7. Zamawiający dopuszcza granit w kolorze zbliżonym do opisanego w dokumentacji pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań w zakresie pozostałych parametrów. 8. Prace obejmujące remont schodów zewnętrznych były już prowadzone, a po ich zaprzestaniu powstał dokument -Protokół z inwentaryzacji stanu zaawansowania prac budowlanych remontu schodów zewnętrznych oraz chodników w budynku Zamawiającego, z którym Wykonawca może się zapoznać w siedzibie Zamawiającego, może również samodzielnie dokonać wizji lokalnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo Budowlane Piotr Lemieszek, ul. Szafirowa 13/19, 20-573 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 977874,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 819500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 819500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 819500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.