Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Sosnowiec: Adaptacja części budynku ZSO Nr 11 na przedszkole 3 - oddziałowe dla potrzeb PM Nr 36 z dobudową schodów, pochylni i ogrodzeniem, przy ul. Skwerowa 22 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 211886 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 36, ul. Skwerowa 22, 41-217 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 294 82 15, fax 0-32 294 82 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole36@sosnowiec.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części budynku ZSO Nr 11 na przedszkole 3 - oddziałowe dla potrzeb PM Nr 36 z dobudową schodów, pochylni i ogrodzeniem, przy ul. Skwerowa 22 w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wg CPV główny przedmiot - 45400000-1, dodatkowy przedmiot: 45262311-4, 45262310-7, 45262500-6, 45260000-7, 45310000-6, 45340000-2 o zakresie: roboty rozbiórkowe, ziemne, betoniarsko-zbrojarskie, roboty izolacyjne, roboty murarsko-tynkarskie, okładzinowe ścian i podłóg, wymiana okien i drzwi, malarskie, dekarskie, ślusarskie, dostawa wyposażenia szatni, ogrodzenie terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - INFORMACJE OGÓLNE - Informacje o zamawiającym i przedmiocie zamówienia : 1. Zamawiający : Przedszkole Miejskie Nr 36 ul. Skwerowa 22 41-217 Sosnowiec REGON : 644271294827 NIP : 644-333-24-60 2. Cel przetargu Celem przetargu jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z adaptacją części pomieszczeń budynku ZSO Nr 11 w Sosnowcu-Maczkach przy ul. Skwerowa 21 dla potrzeb Przedszkola Miejskiego Nr 36 , który zapewni należyte i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zadanie realizowane na podstawie Decyzji Nr 60/07/W-cp z dnia 10.07.2007 r. znak-WAB.BN.sz.7331-127/07 T-Nr 1976 - o lokalizacji inwestycji celu publicznego, warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu -działki nr 792/32. w związku ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły na przedszkole 3-oddziałowe z dobudową schodów zew., pochylni i ogrodzeniem . 3. Przedmiot zamówienia i charakterystyka robót: a Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wg CPV - główny przedmiot - 45400000-1 dodatkowy przedmiot - 45111000-8, 45262311-4, 45262310-7,45262500-6, 45260000-7, 45310000-6, 45340000-2 o zakresie : roboty rozbiórkowe,ziemne,betoniarsko-zbrojarskie , rob.izolacyjne, rob.murarsko-tynkarskie,okładzinowe ścian i podłóg,wymiana okien i drzwi, malarskie, dekarskie, ślusarskie, dostawa wyposażenia szatni. ,ogrodzenie terenu. b Charakterystyka i opis robót : na podstawie Projektu budowlano-wykonawczego, opracowanego przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane ESOX Pracownię Projektową ul. Śląska 4, 40-741 Katowice - mgr inż. arch. Wojciech Kloc Projekt wykonawczy- robót branży budowlanej, obejmuje: 1 roboty budowlane wewnętrzne, daszek i balustrada zejścia do piwnicy, nakrywy studzienek 2 wymiana okien, ślusarka aluminiowa 3 pochylnia, schody zewnętrzne, daszek nad wejściem głównym 4 wejście dodatkowe 5 schody wyjściowe- atrium 6 ogrodzenie Stan projektowany : Pow. zabudowy - 632,45 m2 Pow. użytkowa - 530,10 m2 Kubatura - 2525,00 m3 Projekt budowlano-wykonawczy i szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będą udostępnione do wglądu w siedzibie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku , w godzinach od 9.oo do 14.oo . Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną , warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , przepisami Prawa Budowlanego, Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz warunkami BHP i p. poż. 4. Informacje dla Wykonawców : a Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z opracowanymi przedmiarami robót - zał. Nr 2 do SIWZ . b Wykonawca powinien przed opracowaniem oferty dokładnie zapoznać się z przedmiarem robót i ich zgodnością z lokalizacją w terenie . c Jeśli Wykonawca stwierdzi, że przedmiar nie zawiera pełnego zestawienia rzeczowego robót,lub ma co do niego uwagi, zastrzeżenia, to powinien (zgodnie z art. 38 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i art. 651 KC) zawiadomić zamawiającego o tym fakcie i domagać się od niego wyjaśnienia rozbieżności i usunięcia wad. d O ile Wykonawca robót przed złożeniem oferty nie zapozna się z przedmiarem robót, nie wniesie zastrzeżeń , uwag do niego - zamawiający uzna ofertę jako pełną, kompleksowo zabezpieczającą interes wykonawcy robót. e Wykonawca zabezpiecza nadzór w osobie kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia, wynikające z przepisów Prawa Budowlanego . f Zamawiający nie przewiduje przedprzetargowego zebrania z potencjalnymi wykonawcami robót. g zamawiający dopuszcza realizację robót w podwykonawstwie w zakresie robót zewnętrznych 5. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności : 1 Pożądany przez zamawiającego termin realizacji robót : - rozpoczęcie - w ciągu 5 dni od podpisania Umowy realizacyjnej na podstawie protokółu przekazania frontu robót -zakończenie - do dnia 30.06.2008 r. , potwierdzone komisyjnym odbiorem robót. 2 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę robót do zrealizowania w 2007 r. części zamówienia , na które posiada zabezpieczone środki w budżecie na 2007 r. w wysokości 211.000,00 zł. . Pozostałe należności wobec Wykonawcy będą realizowane z budżetu Zamawiającego w 2008 roku. Warunki płatności faktur - 30 dni od daty złożenia u Zamawiającego Faktury wraz z dokumentacją rozliczeniową . CZĘŚĆ II - WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM 1. Warunki zakwalifikowania Wykonawców do szczegółowego rozpatrywania ofert: a terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji, b dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, c Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych -z późn. zmianami d każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, e wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, f oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki zakwalifikowania Wykonawców do szczegółowego rozpatrywania ofert: a) terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji; b)dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przemiotu zamówienia; c)Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22, ust.1 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - z późn. zmianami; d) każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania; e) wszystkie koszty związane ze sporzadzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania; f) oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY, POTWIERDZAJĄCE WAŻNOŚĆ OFERTY I SPEŁNIENIE WARUNKÓW ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY (WG WZORU ZAŁ. NR 1 DO SPECYFIKACJI): OFERTA - druk wypełniony szczegółowo - musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y/ upoważnioną ze strony Wykonawcy i musi zawierać ZAŁĄCZNIKI: 1/ Nr 1 - Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót - wg załącznika Nr 2 do SIWZ i Opisem sposobu obliczenia ceny oferty - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ 2/ Nr 2 - Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowl. złożone na druku - załącznik Nr 4 do SIWZ 3/ Nr 3 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniuWykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert . 5/ Nr 5 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 6/ Nr 6 - Wykaz osób- pracowników, którzy będą realizować zamówienie wraz z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą (przynajmniej 1 osoba) z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej i wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego . 7/ Nr 7 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat (2003-2007) potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia -za wykonane kompleksowe roboty budowlane i instalacyjne - adaptacje budynków . Brak udokumentowania wykonanych robót tożsamych spowoduje odrzucenie oferty. 8/ Nr 8 -Oświadczenie z art.22, ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. Nr 6 do SIWZ ) 9/ Nr 9 -Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 10/Nr 10- Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych w art. 148,ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( wg wzoru zał. Nr 7 do SIWZ ) . 11/ Nr 11-Informacja z Banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych ( zamykający się kwotą siedmiocyfrową) lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 12/ Nr 12-Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy, wynikające z art.8,ust.3 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ,o nie ujawnianiu informacji z oferty , stanowiących tajemnicę przed- -siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , na druku -zał. Nr 8 do SIWZ . Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86, ust.4 cytowanej wyżej Ustawy. 13/ Nr 13-Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej , stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ . 14/ Nr 14- Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres : 3 lat z tyt. rękojmii za wady-zgodnie z K.C. i dodatkowo 2 lata z tyt.gwarancji jakości na całość robót ,liczone od daty odbioru końcowego robót . 15/ Nr 15- Oświadczenie o ubezpieczeniu terenu budowy na okres realizacji robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 36 w Sosnowcu ul Skwerowa 22.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 36 ul. Skwerowa 22 41-217 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.