Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Kielce: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych:
Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku.
Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.
Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.
Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.
Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.
Zadanie nr 6. Obwód Drogowy Ostrowcu Świętokrzyskim.
Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.
Numer ogłoszenia: 21190 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku. Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie. Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie. Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie. Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi. Zadanie nr 6. Obwód Drogowy Ostrowcu Świętokrzyskim. Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku. Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie. Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie. Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie. Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi. Zadanie nr 6. Obwód Drogowy Ostrowcu Świętokrzyskim. Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Wykazem ulic oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości na: Zadanie 1 - 710 zł, Zadanie 2 - 1 670 zł, Zadanie 3 - 1 120 zł, Zadanie 4 - 1 200 zł, Zadanie 5 - 2 150 zł, Zadanie 6 - 2 600 zł, Zadanie 7 - 1 300 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj. jedną zamiatarką mechaniczną na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; -oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 5,6 lub 7, wersja papierowa 20,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72,sekretariat pokój nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy Ostrowcu Świętokrzyskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy Ostrowcu Świętokrzyskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych i sieci teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kielcach w ramach projektu "Poprawa poziomu cyberbezpie
- Remont drogi powiatowej nr 1002T w msc Zrecze Małe, Zrecze Chałupczańskie etap II.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych i odczynników chemicznych
- "Dostawa oleju opałowego dla Sądu Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- "Świadczenie usługi letniego oczyszczania nawierzchni jezdni i chodników na terenie działania RDW Nidzica teren działania Obwodu Drogowego w Iławie."
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.