Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Przemyśl: Dostawy leków
Numer ogłoszenia: 211911 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Nr i nazwa pakietu PAKIET NR NAZWA PAKIETU 1. Jodowy, niejonowy środek kontrastowy, 2. Leki różne I, 3. Leki różne II, 4. Leki różne - płyny infuzyjne I, 5. Leki różne - płyny infuzyjne II, 6. Leki różne III, 7. Leki różne IV, 8. Leki różne V, 9. Leki odurzające, 10. Leki różne VI, 11. Leki różne VII, 12. Leki różne - antybiotyki I, 13. Leki różne - antybiotyki II, 14. Leki różne VIII, 15. Leki różne - antybiotyki III, 16. Żywienie pozajelitowe, 17. Substancje recepturowe, 18. Płyn dializacyjny. Warunki dodatkowe: Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.18) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Warunki dodatkowe dla pakietów od 1 do 18: Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji danej pozycji asortymentowej na dłuższy okres przez producenta, Wykonawca - winien dostarczyć Zamawiającemu, na jego żądanie, lek zastępczy o tej samej nazwie chemicznej, po cenie jednostkowej nie wyższej niż cena umowna leku, którego produkcji zaprzestano, po uprzednim udokumentowaniu faktu zaprzestania lub zawieszenia produkcji leku przez producenta. W przypadku leków wstrzymanych lub wycofanych w oparciu o rozporządzenie MZiOS w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu wstrzymywania i wycofywania z obrotu produktów leczniczych i wyrobów medycznych z dnia 12 marca 2008 r. (Dz.U. z dnia 4.04.2008, Nr 57, poz. 347), Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu stosowną informację w formie faxu: - w godzinach 7.30-14.50 (Kancelaria Szpitala) - nr faxu 16/736-05-85 - w godzinach 14.50-7.30 (Izba Przyjęć Szpitala) - nr faxu 16/678-49-70 oraz mail-em (apteka@114szpital.pl - przez całą dobę). Dłuższe braki w dostawie leków (zarówno wynikające z zaprzestania produkcji danego preparatu, jak i z innych przyczyn) Wykonawca winien zgłaszać Zamawiającemu na bieżąco w formie elektronicznej (e-mail: apteka@114szpital.pl) lub faxu (nr 16/736-05-85 Kancelaria Szpitala), w tym Wykonawca winien przesyłać Zamawiającemu informację (Komunikat Głównego Inspektora Farmaceutycznego) o wstrzymaniu bądź wycofaniu z obrotu w kraju leku będącego przedmiotem umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), 3) zezwolenie na obrót hurtowy środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów grupy I-R wydane przez Ministra właściwego do spraw zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005 r. Nr 179, poz. 1485 z późn. zm.) (jeśli dotyczy)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ich właściwe wykonanie jest niezbędne do spełnienia warunku doświadczenia wykonawcy. Do wykazanych głównych dostaw Wykonawca ma obowiązek dołączyć dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W zakresie powyższego warunku Wykonawca winien wykazać posiadanie doświadczenia w wykonaniu dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z zastrzeżeniem, iż co najmniej jedna dostawa musi być tożsama z przedmiotem zamówienia i nie może być o wartości brutto niższej niż opisano w poniższej tabeli oraz mniej niż 10% głównych dostaw może być uznane za niewykonane lub wykonane w sposób nienależyty. PAKIET NR NAZWA PAKIETU WARTOŚĆ BRUTTO W ZŁ 1. Jodowy, niejonowy środek kontrastowy 1780,00; 2. Leki różne I 3.140,00; 3. Leki różne II 700,00; 4. Leki różne - płyny infuzyjne I 5.705,00; 5. Leki różne - płyny infuzyjne II 13.650,00; 6. Leki różne III 74.280,00; 7. Leki różne IV 74.840,00; 8. Leki różne V 83.200,00; 9. Leki odurzające 3.340,00; 10. Leki różne VI 49.766,00; 11. Leki różne VII 10.700,00; 12. Leki różne - antybiotyki I 22.470,00; 13. Leki różne - antybiotyki II 4.212,00; 14. Leki różne VIII 1.490,00; 15. Leki różne - antybiotyki III 10.440,00; 16. Żywienie pozajelitowe 7.600,00; 17. Substancje recepturowe 101.490,00; 18. Płyn dializacyjny 1.290,00.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający una warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących : - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do tych podmiotów następujące oświadczenia i dokumenty (jeśli dotyczy): - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne warunki zmian umowy zostały opisane w § 6 i 14 z zastrzeżeniem § 18 Projektu umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Szpital Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85, budynek nr 1, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Jodowy, niejonowy środek kontrastowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy jodowego, niejonowego środka kontrastowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1700,00- 2300,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Leki różne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych I. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3200,00-3800,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Leki różne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych II. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 600,00-900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Leki różne - płyny infuzyjne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych - płynów infuzyjnych I. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 6000,00-6900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Leki różne - płyny infuzyjne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych - płynów infuzyjnych II. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 14500,00-16500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Leki różne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych III. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 84000,00-87000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7. Leki różne IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych IV. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 85000,00-87500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8. Leki różne V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych V. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 94000,00-97500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9. Leki odurzające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków odurzających. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3500,00-4000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10. Leki różne VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych VI. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 56000,00-58500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11. Leki różne VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych VII. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 11000,00- 13000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12. Leki różne - antybiotyki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych - antybiotyki I. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 25000,00-26500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13. Leki różne - antybiotyki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych - antybiotyki II. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 4000,00-5200,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14. Leki różne VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych VIII. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1500,00-1900,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15. Leki różne - antybiotyki III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków różnych - antybiotyków III. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 11000,00-12500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16. Żywienie pozajelitowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy żywienia pozajelitowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 8000,00-9000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17. Substancje recepturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy substancji recepturowych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 115000,00-118500,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18. Płyn dializacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów dializacyjnych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1200,00-1600,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2070R w miejscowości Bachów-opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji ZRID
- Usługa transportu w zakresie przewozu pacjentów dializowanych nie wymagających opieki medycznej w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu III
- DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU
- "Usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących "
- Dostawa pakietów oprogramowania do ochrony endpointów i serwerów
- Dostawa i wdrożenie rozwiązania umożliwiającego ewidencjonowanie i wyszukiwanie akt sądowych przy pomocy technologii RFID oraz usługa utrzymania oprogramowania repertoryjno-biurowego.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leku Bortezomib.
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
- Dostawa na dostawę preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.