eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Modernizację układu SZR oraz modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej w ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Oława: Modernizację układu SZR oraz modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej w ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego
Numer ogłoszenia: 211919 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011315, faks 071 3011312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa@wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację układu SZR oraz modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej w ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację układu SZR oraz modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej w ZOZ Oława przy ulicy Baczyńskiego a) Pakiet nr 1 - modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej b) Pakiet nr 2 - modernizacja układu SZR w rozdzielnicy głównej nn zasilającej blok łóżkowy i zabiegowy szpitala.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych B. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; spółką jawną - wspólnika; spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; spółką komandytową - komplementariusza; osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u. p. z. p., tj potwierdzające, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie odpowiednich przepisów 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej na podst. Art. 22 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 7) Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 8) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004r. (z próżn. zmianami) 9)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr: 6 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, w tym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - załącznik nr 7 11) Oświadczenie, że wszystkie materiały budowlane i urządzenia, posiadają wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji i stosowania w budownictwie lub deklaracje zgodności z Polska Normą 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespol Opieki Zdrowotnej, ul. K. Baczyńskiego 1 55-200 Olawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespol Opieki Zdrowotnej, ul. K. Baczyńskiego 1 55-200 Olawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Pakiet nr 1 - modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pakiet nr 1 - modernizacja rozliczeniowego pomiaru energii elektrycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-1, 45.31.57.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: b) Pakiet nr 2 - modernizacja układu SZR w rozdzielnicy głównej nn zasilającej blok łóżkowy i zabiegowy szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: b) Pakiet nr 2 - modernizacja układu SZR w rozdzielnicy głównej nn zasilającej blok łóżkowy i zabiegowy szpitala.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-1, 45.31.57.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.