Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-10
Łódź: Budowa kolektora ogólnospławnego IVB fi 0,80 m wzdłuż
ul. Zachodniej na odc. od ul. Podrzecznej do połączenia
z kolektorem ogólnospławnym III.
Numer ogłoszenia: 211977 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora ogólnospławnego IVB fi 0,80 m wzdłuż ul. Zachodniej na odc. od ul. Podrzecznej do połączenia z kolektorem ogólnospławnym III..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kolektora ogólnospławnego IVB fi 0,80 m wzdłuż ul. Zachodniej na odc. od ul. Podrzecznej do połączenia z kolektorem ogólnospławnym III Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne wraz z odwodnieniem, - komory robocze, - budowę kanału, - likwidację istniejącego kanału, - odtworzenie nawierzchni - wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej - wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, - roboty wykończeniowe, - przełączenie ścieków na czas budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej w dalszej części ogłoszenia ustawą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy: 2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie lub przebudowie metodą bezwykopową, sieci kanalizacyjnej o przekroju co najmniej fi 800 mm, o długości co najmniej 100 m oraz że robota ta została wykonana należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie mogą wykazać, że warunki określone w pkt 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. 3. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt 1: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 1.2, 1.3 i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt 2: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.1. Potencjał kadrowy Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wymienione w wykazie: - uprawnień budowlanych, - ważnego dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. dotyczy rozdziału II.2 ogłoszenia: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:70 dni od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Rabowicach, gmina Swarzędz
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Przebudowa ulic Stefana Żeromskiego, Granicznej oraz Łowieckiej w Chełmie
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Pionkach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.