eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa -p³ynów infuzyjnych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-01-05

Siedlce: Dostawa -p³ynów infuzyjnych
Numer og³oszenia: 2119 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Siedlcach , ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6403299, faks 025 6403263.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa -p³ynów infuzyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet I - p³yny infuzyjne i p³yny do irygacji Pakiet II - p³yny infuzyjne.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia powinni: Posiadaæ uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; Posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiaj± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpniania potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; Nie podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy oceni spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê w oparciu o za³±czone do oferty o¶wiadczenia i dokumenty na zasadzie spe³nia / nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania w/w warunków, okre¶lonych w oparciu o zapis art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r z pó¼n. zmian. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia: o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3), aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¶li odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert zezwolenia na prowadzenie obrotu farmaceutycznego Je¶li Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których wy¿ej mowa ma zastosowanie § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce pok. 144.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego pok. 144.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: P³yny infuzyjne i p³yny do irygacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poni¿ej 206000 euro.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: P³yny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: poni¿ej 206000 euro.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.