Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Piekary Śląskie: Bony towarowe Kochcice
Numer ogłoszenia: 212005 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bony towarowe Kochcice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa bonów towarowych dla pracowników szpitala o nominałach: 440 szt o wartości po100 zł 4 szt o wartości po 50 zł czyli razem o wartości 44 200,00 zł dla Oddziału zamiejscowego Szpitala - - ODDZIAŁU REHABILITACJI, BALNEOLOGII I MEDYCYNY FIZYKALNEJ - KOCHCICE , 42 - 713 Kochanowice Kochcice, ul. Zamkowa 1 - Bony muszą posiadać ważność co najmniej 1 roku licząc od terminu składania ofert - Termin dostawy bonów do 3 dni od podpisania umowy - Wymagana minimalna liczba 1 sklepu wielkopowierzchniowego ( o powierzchni sprzedaży co najmniej 400 m2) w promieniu 20 km od ODZIAŁU REHABILITACJI, BALNEOLOGII I MEDYCYNY FIZYKALNEJ - KOCHCICE , 42 - 713 Kochanowice Kochcice, ul. Zamkowa 1 honorujących oferowane bony towarowe. - Punkty honorujące bony muszą posiadać w sprzedaży produkty spożywcze, RTV i AGD oraz odzież ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz 1655 oraz z 2008 nr 171 poz 1058 )- o udzielenie powyższego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie siwz. Ocena dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 1.4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - Ilość punktów handlowych - 0.1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego - budynek administracji - lokal zamówienia publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa sprzętu IT składająca się z 2 części: Część 1 - Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Część 2 - Dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
- Usługa przeglądów technicznych, serwisu i napraw aparatu RTG typ Polyrad Premium CSAP
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 10 Pod Topola im. J. Korczaka w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Dostawy artykułów biurowych
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kart przedpłaconych i bonów podarunkowych
- ZAKUP BONÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I BONÓW TOWAROWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 r.
- Dostawa bonów podarunkowych w wersji papierowej, posortowanych i kopertowanych, z możliwością realizacji w wielu punktach handlowo usługowych
- "Dostawa bonów towarowych w formie papierowej o nominałach 10 zł, 20 zł, 50 zł 100 zł o ogólnej wartości 350 000 zł z nadrukiem " z wyłączeniem wyrobów alkoholowych"
- "Dostawa bonów towarowych dla pracowników"
- Dostawa fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie.
więcej: Talony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.