Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-05
Suwałki: Dostawa mebli, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego do sali wykładowej w ramach realizacji projektu pt. Rozwój szkolnictwa wyższego w regionie Alytusa i Suwałk nr 2006/356.
Numer ogłoszenia: 212010 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, tel. 087 5628456, fax 087 5628438.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego do sali wykładowej w ramach realizacji projektu pt. Rozwój szkolnictwa wyższego w regionie Alytusa i Suwałk nr 2006/356..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz projektora multimedialnego do sali wykładowej w ramach realizacji projektu pt. Rozwój szkolnictwa wyższego w regionie Alytusa i Suwałk nr 2006/356. CZĘŚĆ I Lp.Nazwa J.m. ilość 1.Projektory szt. 1 2.Komputery szt. 20 CZĘŚĆ II Lp. Nazwa J.m. ilość 1. Krzesło szkolne szt. 41 2.Stół szkolny szt.21
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 36.11.14.10 - Krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - Załącznik 3 do SIWZ. 7.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. Nr 87,Poz. 605). 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7.2 pkt 7 składa dokument(y) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości. 7.4. Jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. Zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenia zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach Adres 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10 Tel: 087 562 84 40 Fax:: 087 562 84 38.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach Adres 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10 pokój nr 213.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Litwa-Polska-Obwód Kalinigradzki Federacji Rosyjskiej INTERREG IIIA/TACIS CBC 2004-2006.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1.Projektory szt.1 2.Komputery szt.20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Krzesło szkolne szt. 41 2.Stół szkolny szt.21.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.10-9, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.