Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Pilchowice: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice
Numer ogłoszenia: 212011 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla zasilania oświetlenia ulicznego w Gminie Pilchowice. Ilość punktów odbioru energii elektrycznej - 37 szt. Sumaryczna moc zamówiona - 1 148,4 kW. Planowane zużycie energii elektrycznej - 780.000 kWh w systemie całodobowym lub dwutaryfowym w tym: dziennym 240 000 kWh i nocnym 540 000 kWh. Sterowanie oświetlenia ulicznego odbywa się za pomocą czujników zmierzchu. Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art 22 ust I pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp - wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, - wykonawca winien posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną - wykonawca winien posiadać zawartą generalną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Vattenfali Distribution Poland S A. o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, obowiązującą minimum w okresie zawartej umowy na sprzedaż energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego w Pilchowicach - wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 2 umów sprzedaży energii elektrycznej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto każda, w skali jednego roku - wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-3 pzp - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art 24 ust. 1 i 2 pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na sprzedaż energii elektrycznej, - oświadczenie, że posiada zawartą generalną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Vattenfall Distribution Poland S A o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, obowiązującą minimum w okresie zawartej umowy na sprzedaż energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego w Pilchowicach - wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilchowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.