Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: zaprojektowanie sali koncertowej z łącznikiem dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu, przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, do kontaktów: Joanna Nosewicz-Lewandowska, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622, e-mail: bzp@um.torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Prawny, Joanna Nosewicz-Lewandowska, Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 61 18 636, fax 056 61 18 742, e-mail: j.nosewicz@um.torun.pl, www.um.torun.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, Marcin Maksim, Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 61 18 840, fax 056 61 18 842, e-mail: wiir@um.torun.pl, www.um.torun.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji i Remontów, Marcin Maksim, Wały gen. Sikorskiego 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 61 18 840, fax 056 61 18 842, e-mail: wiir@um.torun.pl, www.um.torun.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie sali koncertowej z łącznikiem dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu, przy ul. Szosa Chełmińska 224/226. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Toruń, ul. Szosa Chełmińska 224/226. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, zbiorcze zestawienie kosztów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w zakresie niezbędnym dla zapewnienia spełnienia wszystkich zakładanych funkcji obiektu, 2) przygotowanie wystąpień dla Zamawiającego w sprawie decyzji administracyjnych i uzgodnień dla wykonania zadania wraz z podłączeniem do zewnętrznych sieci i zagospodarowaniem całości terenu (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na usunięcie drzew i krzewów oraz nasadzenia zastępcze). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zaprojektowanie sali koncertowej z łącznikiem dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu Całkowity koszt realizacji całości inwestycji wynikający z opracowanego zbiorczego zestawienia kosztów (łącznie z kosztami realizacji, wykonania dokumentacji, pierwszego wyposażenia, opłat za przyłączenie itp.) nie może przekroczyć kwoty 10.200.000,-zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 196
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum) nie wykluczeni z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy (konieczne złożenie oświadczenia) 1.którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)osoby, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 prace projektowe dotyczące obiektów kubaturowych, o wartości projektu nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda albo o wartości robót wynikających z projektu nie mniejszej niż 1 mln zł każda. c) przedłożą dokumenty ( co najmniej 2)potwierdzające, że roboty wskazane w wykazach zostały wykonane należycie 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu nieograniczonym. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w: § 1 ust. 1 pkt 2-5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 06 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz: a) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do projektowania bez ogranicze oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. wstępna koncepcja architektoniczna waraz z koncepcją rozwiązań funckcjonalnych 40 3. całkowity termin realizacji zamówienia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 09:05, Toruń, ul. Wały gen. sikorskiego 10, Wydział Inwestycji i Remontów, pokój nr 22.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pokój
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- DOSTAWA JEDNORAZOWYCH OSTRZY DO GOLAREK I GOLAREK WIELORAZOWYCH
- Dostawa worków kriogenicznych
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia "Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji)
- Dostawę cewników permanentnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji na działce nr ewid. 814/5 obręb 1 w Kargowej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Wykonanie rewizji do projektu wykonawczego pomieszczeń ZOŚ w budynku Centrum Offshore w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.