Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Widawa: Remont dróg dojazdowych w miejscowościach Wielka Wieś A - Etap I,
Brzyków -Etap II, Rogóźno - Etap III, Chociw IV
Numer ogłoszenia: 212080 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Widawa , ul. Rynek Kościuszki 10, 98-170 Widawa, woj. łódzkie, tel. 043 6721034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.widawa.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg dojazdowych w miejscowościach Wielka Wieś A - Etap I, Brzyków -Etap II, Rogóźno - Etap III, Chociw IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych według zestawienia poniżej: ETAP I - obejmuje odcinek drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Wielka Wieś A od km 0+000 do km 1+158 ETAP II - obejmuje odcinek drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Brzyków od km 0+000 do km 0+328 km ETAP III - obejmuje odcinek drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Rogoźno od km 0+000 do km 0+302 i od km 0+000 do km 0+158. ETAP IV - obejmuje odcinek dróg dojazdowych wewnętrznych w miejscowości Chociw na łącznej długości 532 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale VII SIWZ Dokumentacja Projektowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.07.2009 roku o godz. 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego wymienionego SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3)Udzielą minimum 4 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 4)Wykażą iż, w okresie pięciu lat (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej jedną robotę polegającą na budowie/ przebudowie/ remoncie drogi/ulicy odpowiadające swoim rodzajem i wartością i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 5)Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art.22 ust.1 ustawy, na załączonym druku (załącznik nr 2 do SIWZ). 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane z należytą starannością na załączonym druku ( załącznik nr 3 SIWZ). 11.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (a które nie są jego własnością), zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ 11a.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego własnością). 12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 3, 4, 8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o którym mowa w pkt 7 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widawa.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy w Widawa
ul. Rynwk Kościuszki 10
98 - 170 Widawa
pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Gminy w Widawa ul. Rynwk Kościuszki 10 98 - 170 Widawa sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI WIDAWA
więcej: przetargi WIDAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg leśnych i szlaków zrywkowych cz. I - droga nr 139, 142, 145, szlaki zrywkowe
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2154K na odcinku w km 0+000,00-0+184,17 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+058,83 oraz 0+125,11 w miejscowości Goszcza Powiat Krakowski.
- Budowa sieci trasy rowerowej w ramach "Dolnośląskiej Cyklostrady" - Trasa Kamienna w Gminie Zawonia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2154P Polska Wieś - Wilkowyja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.