Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Kielce: Wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) wraz z zasypaniem wyboju w rejonie wyrwy na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 8+950 - 9+050 powstałej w wyniku powodzi oraz wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) w rejonie celowego rozkopu na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 10+850 - 10+950 w miejscowości Ostrów, gm. Tarłów
Numer ogłoszenia: 212105 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) wraz z zasypaniem wyboju w rejonie wyrwy na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 8+950 - 9+050 powstałej w wyniku powodzi oraz wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) w rejonie celowego rozkopu na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 10+850 - 10+950 w miejscowości Ostrów, gm. Tarłów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmotem zamówiea jest wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) wraz z zasypaniem wyboju w rejonie wyrwy na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 8+950 - 9+050 powstałej w wyniku powodzi oraz wykonanie wału tymczasowego (opaskowego) w rejonie celowego rozkopu na lewym wale rzeki Wisły w km ok. 10+850 - 10+950 w miejscowości Ostrów, gm. Tarłów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO "PBW" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego PBW Sp. z o. o. z siedzibą w Sandomierzu, ul. Długosza 5, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1571779,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1917570,89
Oferta z najniższą ceną: 1917570,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1917570,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art 67 ust. 1 pkt 3 tj ze względu na wyjątkową sytuację jaką jest powódź w Polsce, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, przy czym nie można zachować terminów dla innych trybów udzielenia zamówienia, ponieważ trzeba natychmiast przystąpić do ograniczenia skutków powodzi i spodziewanych następnych fal powodziowych, mogących spowodować zagrożenie życiu lub zdrowiu ludzi jak i znaczących strat materialnych i niematerialnych
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.