Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Warszawa: Druk i dostawa druków akcydensowych do wystawy Europa Jagellonica 1386 - 1572.Art and Culture In Central Europe under the Reign of the Jagiellonian Dynasty
Numer ogłoszenia: 212127 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Warszawie , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa druków akcydensowych do wystawy Europa Jagellonica 1386 - 1572.Art and Culture In Central Europe under the Reign of the Jagiellonian Dynasty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część Zaproszenie Format: A4 - 1 x falcowane (do A5) Papier: kreda mat., gramatura 300 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 Wykończenie: jednostronnie lakier Soft Touch lub dyspresyjny Nakład: 1500 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Plakat B1 Format: 680 x 980 mm Papier: kreda błysk, gramatura 170 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 500 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Ulotka (2 wersje językowe osobno) Format: 1/3 A4 (9,9 x 21 cm) Papier: kreda błysk, gramatura 150 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 offset Nakład: 2 x 10 000 szt. Razem: 20 000 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Etui na bilet Format: (21 x 18 cm) 1 x falcowane, sklejane Papier: kreda matowa, gramatura 250 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 offset Klejone po lewym krótszym boku Nakład: 15 000 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Folder/składanka Format: 41 x 22,7 cm - 3 x falcowany (harmonijka) Papier środki: kreda błysk, gramatura 150 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 Nakład: 10 000 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. II część Citylight AMS (120 x 180 cm) - 10 szt. różny layout Papier: kreda dwustronnie powlekana, gramatura 150-170 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 10 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Citylight CCP (120 x 180 cm) - 6 szt. różny layout Papier: kreda mat., gramatura 170 g/m2, dwustronnie biały, papier jednokrotnie powlekany dwustronnie Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 6 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Citylight na ogrodzeniu MNW (118,5 x 175 cm) - 6 szt. różne layouty Papier: papier kredowy 150 g/m2, papier typu scroll. Z możliwością montażu w nośnikach typu citylight (do przewijania, kilka plakatów w jednym nośniku). Powinien mieć ZIP-y na górnej i dolnej krawędzi oraz Sticker: 3,0 x 1,5 cm w środku wysokości plakatu Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 6 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia. tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizowali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (wykonanie druków akcydensowych) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za usługę odpowiadającą swoją wartością przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem lub wykonywaniem usług o wartości co najmniej: a) dla Części nr 1 10.000,00 zł brutto ;b) dla części nr 2 - 2.000, 00 brutto spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) W zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności: - zmniejszenie zakresu wykonywanej usługi lub zmiana sposobu jej wykonania; - termin wykonania zamówienia, o ile zmiana terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy; b) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mnw.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, pok. 260 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, pok. 260 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa druków akcydensowych do wystawy Europa Jagellonica 1386 - 1572.Art and Culture In Central Europe under the Reign of the Jagiellonian Dynasty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaproszenie Format: A4 - 1 x falcowane (do A5) Papier: kreda mat., gramatura 300 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 Wykończenie: jednostronnie lakier Soft Touch lub dyspresyjny Nakład: 1500 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Plakat B1 Format: 680 x 980 mm Papier: kreda błysk, gramatura 170 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 500 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Ulotka (2 wersje językowe osobno) Format: 1/3 A4 (9,9 x 21 cm) Papier: kreda błysk, gramatura 150 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 offset Nakład: 2 x 10 000 szt. Razem: 20 000 szt. Termin wykonania: do 19 października 2012 r. Etui na bilet Format: (21 x 18 cm) 1 x falcowane, sklejane Papier: kreda matowa, gramatura 250 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 offset Klejone po lewym krótszym boku Nakład: 15 000 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Folder/składanka Format: 41 x 22,7 cm - 3 x falcowany (harmonijka) Papier środki: kreda błysk, gramatura 150 g/m2 Druk kolor: 4 + 4 Nakład: 10 000 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa druków akcydensowych do wystawy Europa Jagellonica 1386 - 1572.Art and Culture In Central Europe under the Reign of the Jagiellonian Dynasty,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Citylight AMS (120 x 180 cm) - 10 szt. różny layout Papier: kreda dwustronnie powlekana, gramatura 150-170 g/m2 Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 10 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Citylight CCP (120 x 180 cm) - 6 szt. różny layout Papier: kreda mat., gramatura 170 g/m2, dwustronnie biały, papier jednokrotnie powlekany dwustronnie Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 6 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r. Citylight na ogrodzeniu MNW (118,5 x 175 cm) - 6 szt. różne layouty Papier: papier kredowy 150 g/m2, papier typu scroll. Z możliwością montażu w nośnikach typu citylight (do przewijania, kilka plakatów w jednym nośniku). Powinien mieć ZIP-y na górnej i dolnej krawędzi oraz Sticker: 3,0 x 1,5 cm w środku wysokości plakatu Druk kolor: 4 + 0 Nakład: 6 szt. Termin wykonania: do 31 października 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.