Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Kożuchów: ZAKUP SAMOCHODÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KOŻUCHOWIE ORAZ DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W KOŻUCHOWIE
Numer ogłoszenia: 212143 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozuchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SAMOCHODÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KOŻUCHOWIE ORAZ DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W KOŻUCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego do użytku służbowego dla Urzędu Miejskiego w Kożuchowie (Zadanie I) oraz samochodu przystosowanego do wykorzystywania w ramach wykonywania służby dla Straży Miejskiej w Kożuchowie (Zadanie II) , spełniających wymagania określone w części IV i V SIWZ - Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zarejestrował pojazdy w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz wykonał inne czynności niezbędne do dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. Ponadto Wykonawca musi ubezpieczyć samochody - ubezpieczenie pakietowe na okres 1 roku od daty pierwszej rejestracji na pełną jego wartość, obejmujące AC, OC, NW i zieloną kartę bez franszyzy oraz zwrot pełnej wartości samochodu w przypadku jego utraty w okresie pierwszego roku. Koszty procedur rejestracyjnych (bez narzutów) oraz cena ubezpieczenia muszą być wliczone w cenę oferty. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był nowy, tzn. nieużywany przed dniem sprzedaży Zamawiającemu, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie żądał złożenia wadium w postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie I.5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.: 6.1. Oferta Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym. Uwaga: w przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, z wyszczególnieniem elementów (parametrów, właściwości) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego (np. poprzez pogrubienie lub podkreślenie ich opisu). 6.2. oświadczenia i dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenia z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.2 lit. a) - b) d) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać; e) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b-c) Uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). 6.3. dokumenty fakultatywne: W celu usprawnienia przeprowadzenia postępowania Zamawiający oczekuje fakultatywnie od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących dokumentów: - zaparafowanego projektu umowy, zawartego w III części SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kożuchowie, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, pokój nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.Zadanie I - dostawa samochodu osobowego do użytku służbowego dla Urzędu Miejskiego w Kożuchowie spełniającego wymagania określone w części IV SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego do użytku służbowego dla Urzędu Miejskiego w Kożuchowie spełniającego wymagania określone w części IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Zadanie II - dostawa samochodu przystosowanego do wykorzystywania w ramach wykonywania służby dla Straży Miejskiej w Kożuchowie spełniającego wymagania w części V SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu przystosowanego do wykorzystywania w ramach wykonywania służby dla Straży Miejskiej w Kożuchowie spełniającego wymagania w części V SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
- Wykonanie chodnika wokół Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kożuchowie
- Budowa oświetlenia drogowego na ul. Inwestycyjnej w Podbrzeziu Dolnym
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Choszcznie"
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
- Zakup pojazdu przeznaczonego do prowadzenia kontroli wraz z zakupem i instalacją punktu ładowania
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.