eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa -endoprotez stawu biodrowego bezcementowych z opcją trzpienia typu short-stem, - systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Toruń: Dostawa:
-endoprotez stawu biodrowego bezcementowych z opcją trzpienia typu short-stem,
- systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego

Numer ogłoszenia: 212167 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa:
-endoprotez stawu biodrowego bezcementowych z opcją trzpienia typu short-stem,
- systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.
1 Trzpień krótki - 40 szt.
2 Element panewkowy do kapoplastyki - 20 szt.
3 Głowa metalowa - 20 szt.
4 Adapter - 20 szt.
5 Panewka Press Fit z wkładką PE - 20 kpl.
6 Głowa ceramiczna o 32 mm - 20 szt.
Artykulacja metal - metal oraz ceramika - PE Trzpień krótki, tytanowy o kształcie pozwalającym zachować naturalną anatomię w czterech wersjach kąta szyjkowego: 140, 137, 129, 127 stopni, po 14 rozmiarów dla każdej wersji. Panewka typu Press-fit, wykonana ze stopu kobaltowo-chromowego z porowatą powierzchnią zewnętrzną, rozmiary od 44 do 66 mm średnicy zewnętrznej ze skokiem co 2mm. Głowy ze stopu kobaltowo-chromowego o średnicach zewnętrznych od 38 mm do 60 mm ze skokiem co 2mm lub co 1 mm w centralnych rozmiarach. Adaptery w trzech rozmiarach długości szyjki, kompatybilne z trzpieniami o stożku 12/14. Głowy w zakresie dużych rozmiarów wydrążone w środku, zapewniające jak najmniejszą wagę implantu. Panewka typu press-fit z możliwością dodatkowej stabilizacji śrubami, od zewnątrz porowata okładzina tytanowa, średnica zewnętrzna od 48 mm do 80 mm, ze skokiem co 2 mm. Wkład panewki wykonany z polietylenu, średnica wewnętrzna 32 mm, z możliwością zastosowania wkładek z inklinacją 10 i 20 stopni. Głowy ceramiczne o średnicy 32 mm w 3 długościach offsetu. Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
Zadanie Nr 2 - dostawa systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego
1 Łata do dna panewki (średnice 26, 32, 38 mm) - 20 szt.
2 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, prosty (lewy/prawy) - 5 szt.
3 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, skośny (lewy/prawy) ( 54, 58 mm) - 5 szt.
4 Podkładka klinowa (5 stopni, 10 stopni, 15 stopni) - 5 szt.
5 Półkolisty element rekonstrukcyjny - 10 szt.
Implanty wykonane z tantalu o porowatości 80%. System zawierający protezy kolumny miednicy, elementy uzupełniające ubytki w stropie i dnie panewki oraz klinowate podkładki. Elementy uzupełniające ubytki stropu w 6 średnicach i 4 wysokościach. Elementy uzupełniające ubytki dna w 3 średnicach. Protezy kolumny miednicy w 4 rozmiarach. Klinowate podkładki w 3 wysokościach . Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.30.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów ortopedycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 72.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 27.500,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 58.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 22.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 80.000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) lub deklarację zgodności CE - dotyczy także instrumentarium; b/ foldery, katalogi/prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
    1. Trzpień krótki - 40 szt.
    2. Element panewkowy do kapoplastyki - 20 szt.
    3. Głowa metalowa - 20 szt.
    4. Adapter - 20 szt.
    5. Panewka Press Fit z wkładką PE - 20 kpl.
    6. Głowa ceramiczna o 32 mm - 20 szt. I. Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.
    Artykulacja metal - metal oraz ceramika - PE Trzpień krótki, tytanowy o kształcie pozwalającym zachować naturalną anatomię w czterech wersjach kąta szyjkowego: 140, 137, 129, 127 stopni, po14 rozmiarów dla każdej wersji. Panewka typu Press-fit, wykonana ze stopu kobaltowo-chromowego z porowatą powierzchnią zewnętrzną, rozmiary od 44 do 66 mm średnicy zewnętrznej ze skokiem co 2mm. Głowy ze stopu kobaltowo-chromowego o średnicach zewnętrznych od 38 mm do 60 mm ze skokiem co 2mm lub co 1 mm w centralnych rozmiarach. Adaptery w trzech rozmiarach długości szyjki, kompatybilne z trzpieniami o stożku 12/14. Głowy w zakresie dużych rozmiarów wydrążone w środku, zapewniające jak najmniejszą wagę implantu. Panewka typu press-fit z możliwością dodatkowej stabilizacji śrubami, od zewnątrz porowata okładzina tytanowa, średnica zewnętrzna od 48 mm do 80 mm, ze skokiem co 2 mm. Wkład panewki wykonany z polietylenu, średnica wewnętrzna 32 mm, z możliwością zastosowania wkładek z inklinacją 10 i 20 stopni. Głowy ceramiczne o średnicy 32 mm w 3 długościach offsetu.
    II. Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łata do dna panewki (średnice 26, 32, 38 mm) - 20 szt.
    2 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, prosty (lewy/prawy) - 5 szt.
    3 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, skośny (lewy/prawy) ( 54, 58 mm) - 5 szt.
    4 Podkładka klinowa (5 stopni , 10 stopni, 15stopni) - 5 szt.
    5 Półkolisty element rekonstrukcyjny - 10 szt.
    Implanty wykonane z tantalu o porowatości 80%. System zawierający protezy kolumny miednicy, elementy uzupełniające ubytki w stropie i dnie panewki oraz klinowate podkładki. Elementy uzupełniające ubytki stropu w 6 średnicach i 4 wysokościach. Elementy uzupełniające ubytki dna w 3 średnicach. Protezy kolumny miednicy w 4 rozmiarach. Klinowate podkładki w 3 wysokościach. Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.