Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Toruń: Dostawa:
-endoprotez stawu biodrowego bezcementowych z opcją trzpienia typu short-stem,
- systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego
Numer ogłoszenia: 212167 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa:
-endoprotez stawu biodrowego bezcementowych z opcją trzpienia typu short-stem,
- systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.
1 Trzpień krótki - 40 szt.
2 Element panewkowy do kapoplastyki - 20 szt.
3 Głowa metalowa - 20 szt.
4 Adapter - 20 szt.
5 Panewka Press Fit z wkładką PE - 20 kpl.
6 Głowa ceramiczna o 32 mm - 20 szt.
Artykulacja metal - metal oraz ceramika - PE
Trzpień krótki, tytanowy o kształcie pozwalającym zachować naturalną anatomię w czterech wersjach kąta szyjkowego: 140, 137, 129, 127 stopni, po 14 rozmiarów dla każdej wersji.
Panewka typu Press-fit, wykonana ze stopu kobaltowo-chromowego z porowatą powierzchnią zewnętrzną, rozmiary od 44 do 66 mm średnicy zewnętrznej ze skokiem co 2mm.
Głowy ze stopu kobaltowo-chromowego o średnicach zewnętrznych od 38 mm do 60 mm ze skokiem co 2mm lub co 1 mm w centralnych rozmiarach.
Adaptery w trzech rozmiarach długości szyjki, kompatybilne z trzpieniami o stożku 12/14.
Głowy w zakresie dużych rozmiarów wydrążone w środku, zapewniające jak najmniejszą wagę implantu.
Panewka typu press-fit z możliwością dodatkowej stabilizacji śrubami, od zewnątrz porowata okładzina tytanowa, średnica zewnętrzna od 48 mm do 80 mm, ze skokiem co 2 mm. Wkład panewki wykonany z polietylenu, średnica wewnętrzna 32 mm, z możliwością zastosowania wkładek z inklinacją 10 i 20 stopni.
Głowy ceramiczne o średnicy 32 mm w 3 długościach offsetu.
Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
Zadanie Nr 2 - dostawa systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego
1 Łata do dna panewki (średnice 26, 32, 38 mm) - 20 szt.
2 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, prosty (lewy/prawy) - 5 szt.
3 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, skośny (lewy/prawy) ( 54, 58 mm) - 5 szt.
4 Podkładka klinowa (5 stopni, 10 stopni, 15 stopni) - 5 szt.
5 Półkolisty element rekonstrukcyjny - 10 szt.
Implanty wykonane z tantalu o porowatości 80%.
System zawierający protezy kolumny miednicy, elementy uzupełniające ubytki w stropie i dnie panewki oraz klinowate podkładki.
Elementy uzupełniające ubytki stropu w 6 średnicach i 4 wysokościach.
Elementy uzupełniające ubytki dna w 3 średnicach.
Protezy kolumny miednicy w 4 rozmiarach.
Klinowate podkładki w 3 wysokościach .
Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw wyrobów ortopedycznych o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 72.500,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 27.500,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 58.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 22.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 80.000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) lub deklarację zgodności CE - dotyczy także instrumentarium; b/ foldery, katalogi/prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,
o których mowa w art. 24 ust. 1.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Trzpień krótki - 40 szt.
2. Element panewkowy do kapoplastyki - 20 szt.
3. Głowa metalowa - 20 szt.
4. Adapter - 20 szt.
5. Panewka Press Fit z wkładką PE - 20 kpl.
6. Głowa ceramiczna o 32 mm - 20 szt. I. Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z opcją trzpienia typu short-stem.
Artykulacja metal - metal oraz ceramika - PE Trzpień krótki, tytanowy o kształcie pozwalającym zachować naturalną anatomię w czterech wersjach kąta szyjkowego: 140, 137, 129, 127 stopni, po14 rozmiarów dla każdej wersji. Panewka typu Press-fit, wykonana ze stopu kobaltowo-chromowego z porowatą powierzchnią zewnętrzną, rozmiary od 44 do 66 mm średnicy zewnętrznej ze skokiem co 2mm. Głowy ze stopu kobaltowo-chromowego o średnicach zewnętrznych od 38 mm do 60 mm ze skokiem co 2mm lub co 1 mm w centralnych rozmiarach. Adaptery w trzech rozmiarach długości szyjki, kompatybilne z trzpieniami o stożku 12/14. Głowy w zakresie dużych rozmiarów wydrążone w środku, zapewniające jak najmniejszą wagę implantu. Panewka typu press-fit z możliwością dodatkowej stabilizacji śrubami, od zewnątrz porowata okładzina tytanowa, średnica zewnętrzna od 48 mm do 80 mm, ze skokiem co 2 mm. Wkład panewki wykonany z polietylenu, średnica wewnętrzna 32 mm, z możliwością zastosowania wkładek z inklinacją 10 i 20 stopni. Głowy ceramiczne o średnicy 32 mm w 3 długościach offsetu.
II. Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa systemu elementów rewizyjnych stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łata do dna panewki (średnice 26, 32, 38 mm) - 20 szt.
2 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, prosty (lewy/prawy) - 5 szt.
3 Element rekonstrukcyjny tylnej kolumny panewki, skośny (lewy/prawy) ( 54, 58 mm) - 5 szt.
4 Podkładka klinowa (5 stopni , 10 stopni, 15stopni) - 5 szt.
5 Półkolisty element rekonstrukcyjny - 10 szt.
Implanty wykonane z tantalu o porowatości 80%. System zawierający protezy kolumny miednicy, elementy uzupełniające ubytki w stropie i dnie panewki oraz klinowate podkładki. Elementy uzupełniające ubytki stropu w 6 średnicach i 4 wysokościach. Elementy uzupełniające ubytki dna w 3 średnicach. Protezy kolumny miednicy w 4 rozmiarach. Klinowate podkładki w 3 wysokościach. Kompletne instrumentarium umożliwiające wykonywanie zabiegów na czas trwania umowy.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
- Dostawy endoprotez
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.