eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolnoŚwiadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów dla uczestników projektu - Małe kroki do sukcesu - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Kolno: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów dla uczestników projektu - Małe kroki do sukcesu - 2013
Numer ogłoszenia: 212186 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie , Kolno 38, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 716 32 93, faks 89 716 32 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-kolno.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów dla uczestników projektu - Małe kroki do sukcesu - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów dla uczestników projektu -Małe kroki do sukcesu- 2013- tj. organizacja i przeprowadzenie: a) warsztatów w zakresie treningu motywacyjnego dla 9 osób - 16 godzin, b) szkolenia w zakresie -Kurs Profesjonalny sprzedawca- dla 5 osób- 140 godzin, w tym 100 godzin zajęć praktycznych, c) szkolenia w zakresie -wózki widłowe-dla 4 osób- 228 godzin, w tym 168 godzin zajęć praktycznych, d) coaching- wsparcie dla 9 osób w poszukiwaniu pracy i utrzymaniu pracy w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie projektu systemowego -Małe kroki do sukcesu-współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ilości ogółem 108 godzin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Część 1 Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w zakresie treningu motywacyjnego dla 9 osób - 16 godzin (16 godz. x 45 min) - szczegóły określone są w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie -Kurs Profesjonalny sprzedawca- dla 5 osób- 140 godzin (140 godz. x 45 min), w tym 100 godzin zajęć praktycznych (100 godz. x 45 min) - szczegóły określone są w załączniku nr 2 do SIWZ Część 3 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie -Operator wózków widłowych- dla 4 osób- 228 godzin (228 godz. x 45 min), w tym 168 godzin zajęć praktycznych (168 godz. x 45 min)- szczegóły określone są w załączniku nr 3 do SIWZ Część 4 Organizacja i przeprowadzenie - coaching - wsparcie dla 9 osób (indywidualnie dla każdego uczestnika)w poszukiwaniu pracy i utrzymaniu pracy w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie projektu systemowego -Małe kroki do sukcesu-współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ilości ogółem 108 godzin (108 godz. x 60 min)- szczegóły określone są w załączniku nr 4 do SIWZ Szczegóły zamówienia opisane są w dziale III. Opis przedmiotu zamówienia SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. 6) Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. 6) oraz wykazania, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie. Wartość wykonanych usług w w/w okresie za na min. 50.000 zł brutto ogółem (Zamawiający w kryteriach oceny ofert w 30% weźmie po uwagę -Doświadczenie Wykonawcy tj. ilość zrealizowanych projektów) (zał. 9) Doświadczenie Wykonawcy, powinno być potwierdzone dowodami, z których wynika odpowiednio, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością i rzetelnością. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. 6) oraz jeżeli Wykonawca wykaże że posiada lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o niżej przestawionych minimalnych wymaganiach: (zał.10) a) Wykaz dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce do potrzeb kursów - warunkiem spełnienia jest dysponowanie przez Wykonawcę: W części I- 1 salą szkoleniową na zajęcia teoretyczne ze specjalistami dla 9 osób z pełnym sprawnym węzłem sanitarnym oraz elektrycznym. Sala szkoleniowa wyposażona w stoliki, krzesełka na potrzeby szkolenia, rzutnik multimedialny, laptop. flipchart, odpowiednio oświetlone z zapleczem sanitarnym (zaopatrzonym w środki higieny). W części II- 1 salę na zajęcia teoretyczne kurs- zajęcia ze specjalistami dla minimum 5 osób z pełnym sprawnym węzłem sanitarnym oraz elektrycznym. Sala szkoleniowa na zajęcia wyposażona w stoliki, krzesełka na potrzeby kursu, rzutnik multimedialny, laptop. flipchart, odpowiednio oświetlone z zapleczem sanitarnym (zaopatrzonym w środki higieny). Salę do zajęć praktycznych wyposażoną w indywidualny dostęp do stanowisk komputerowych z oprogramowaniem użytkowym i kas fiskalnych różnego typu (minimum 3 kasy fiskalne). W części III- 1 salą na zajęcia teoretyczne kurs- zajęcia ze specjalistami dla minimum 4 osób z pełnym sprawnym węzłem sanitarnym oraz elektrycznym, sale szkoleniowe na zajęcia wyposażone w stoliki, krzesełka na potrzeby kursu, rzutnik multimedialny, laptop. flipchart, odpowiednio oświetlone z zapleczem sanitarnym (zaopatrzonym w środki higieny), na zajęcia praktyczne (hala odpowiednio wyposażona i dostosowana do potrzeb kursu). W części IV- salę/ pokój do indywidualnych konsultacji coacha dla 9 uczestników z pełnym sprawnym węzłem sanitarnym (zaopatrzonym w środki higieny) oraz elektrycznym, wyposażoną w stół minimum 2 krzesła na potrzeby konsultacji coacha, laptop/ komputer, z drukarką, Flipchart.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał.6) Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dołączy oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( zał. 6) Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    referencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji podobnych przedsięwzięć - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) likwidacja, upadłość firmy lub gdy wykonawca utracił uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy wynikające z przepisów szczególnych (rozwiązanie umowy), b) przejęcie firmy przez inną firmę, przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy (zmiana strony umowy), c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych itp.), d) dopuszcza się zmniejszenie ilości osób uczestniczących w kursach/szkoleniach w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby podpisanych kontraktów socjalnych, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób skierowanych do udziału w zajęciach a cena jednostkowa brutto 1 uczestnika będzie podstawą do ustalenia i rozliczenia ostatecznej wartości zamówienia, e) dopuszcza się zwiększenie ilości osób uczestniczących w kursach/szkoleniach w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby podpisanych kontraktów socjalnych, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób skierowanych do udziału w zajęciach a cena jednostkowa brutto 1 uczestnika będzie podstawą do ustalenia i rozliczenia ostatecznej wartości zamówienia, f) w przypadku zaprzestania uczestnictwa w zajęciach, rezygnacji ze szkoleń osoby skierowanej, nie otrzymania zgody uprawnionego lekarza na uczestnictwo w kursie osoby skierowanej, oraz nie skierowania przez Zamawiającego na zwolnione miejsce innych osób, Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wynikającą z poniesionych na tę osobę kosztów. Wykonawca udokumentuje ten fakt w postaci pisemnego zestawienia określającego: imię, nazwisko osoby, rodzaj i kwotę poniesionych kosztów. g) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego i inne zdarzenia kryzysowe (np. spowodowana niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub innymi zdarzeniami losowymi np. klęska żywiołowa; znalezienie niewybuchów lub niewypałów; odkrycia, wykopaliska archeologiczne itp.). Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji umowy spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań do nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż 3 miesiące, każda ze stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy stronami na dzień zaistnienia siły wyższej. h) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. i) zmiana przepisów prawa: min. Prawo zamówień publicznych, ustawa o pomocy społecznej, j) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, (suma ubezpieczenia na wypadek śmierci oraz 100 % uszczerbku na zdrowiu: 20 000 zł, zakres ochrony: pełny zakres terytorialny: RP, czas trwania ochrony: 24 godziny) i dostarczenia do Zamawiającego polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Nie wywiązanie się z tego zobowiązania może stanowić podstawę do rozwiązania umowy, k) zmiana za zgodą Zamawiającego Podwykonawcy. Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy: a) inicjowana zmiana nastąpi na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego, c) uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, d) forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-kolno.sprint.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie Kolno 38, 11- 311 Kolno, woj. warmińsko - mazurskie Tel./ Fax. 089 716 32 93 e-mail: gops_kolno@onet.eu pokój kierownika - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolnie Kolno 38, 11- 311 Kolno, woj. warmińsko- mazurskie (pokój kierownika - I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.