To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-29
Strumień: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja Sali Widowiskowej w Pruchnej - Gminne Centrum Integracji Wsi
Numer ogłoszenia: 212202 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188794 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu, Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, faks 0-33 8570247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja Sali Widowiskowej w Pruchnej - Gminne Centrum Integracji Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a. kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa budowy w toku realizacji oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej; b. kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową zawarta z wykonawcą robót budowlanych; c. kontrolowanie przebiegu robót zgodnie z harmonogramem wykonania; d. kontrolowanie ilości i wartości wykonanych robót; e. kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; f. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora bądź rzeczoznawców; g. udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji; h. czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; i. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; j. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; k. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. l. w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych umowa zawarta wykonawcą, Inspektor Nadzoru jest obowiązany, wspólnie z kierownikiem budowy i projektantem, spisać protokół konieczności, podając koszt tych robót co po zatwierdzeniu przez Zamawiającego może podstawą do sporządzenia aneksu do umowy lub zlecenia robót odrębnym zamówieniem; m. uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych oraz ostatecznych upływających z dniem upływu terminu rękojmi wykonawcy realizującego zadanie; n. na żądanie Zamawiającego składanie pisemnych informacji z przebiegu robót budowlanych, o. uczestniczenie co najmniej raz tygodniu w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót, p. przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, q. niezależnie od obowiązków określonych pod lit. a-p, na każde żądanie Zamawiającego stawianie się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 48 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 31885.25 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Program IV Kultura, 4.1 Infrastruktura kultury.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HARDEK MIKOŁAJ Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "MIPRON"
jakie przetargi wygrała firma
HARDEK MIKOŁAJ Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "MIPRON"
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe MIPRON Mikołaj Hardek 40-322 Katowice, ul. Wandy 16, ul. Wandy 16, 40-322 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 31885.25
- Oferta z najniższą ceną: 31885.25 oferta z najwyższą ceną: 31885.25
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej
- Na zawarcie umowy ramowej na roboty budowlane w ramach postępowań PINB
- Wielobranżowy nadzór inwestorski w inwestycji: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, Miasto Ryn, gmina Ryn
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Pasłęku" - etap I.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.