Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Włocławek: Realizowanie w 2014 roku recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 212229 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizowanie w 2014 roku recept lekarskich klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 55 024,01 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,78% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,22% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 28.183,30 zł. 2) Część II - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 550,47 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,11 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,89 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.846,95 zł. 3) Część III - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 40 034,82 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,06 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,94 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 20.794,09 zł. 4) Część IV - Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 12 102,85 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki ( w przybliżeniu): refundowane - 49,23 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,77 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 6.144,62 zł..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten potwierdza posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej, o którym mowa w art. 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: 1) apteką ogólnodostępną położoną w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej. Usytuowanie apteki w rejonie działania danej osiedlowej sekcji pomocy społecznej jest warunkiem koniecznym. Osoby korzystające z tej formy pomocy społecznej otrzymują wniosek o refundację leków w siedzibie danej OSPS. Dojazd do apteki położonej na innym osiedlu, byłby nadmiernym utrudnieniem dla klientów MOPR. Z przedmiotowej formy pomocy korzystają najczęściej osoby starsze i schorowane, dla których poruszanie się jest często bardzo utrudnione, a leki konieczne. 2) apteka powinna być czynna min. 8 godzin, w godzinach od 800 do 1800, przynajmniej w dni robocze. Na potwierdzenie warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie zawierające podstawę do dysponowania lokalem, w którym funkcjonuje apteka (akt notarialny, umowa najmu, umowa użyczenia lokalu, itp.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizowaniem umowy, dokonywaniem rozliczeń i kontaktów z zamawiającym, zatrudnioną na czas nie krótszy niż 6 miesięcy w danej placówce. Potwierdzeniem spełniania warunku jest złożenie przez wykonawcę oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby oraz podstawę do dysponowania tą osobą, w charakterze zgodnie z zapisem powyżej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 30 tys. zł., a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wszystkie zdarzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Zaakceptowane istotne postanowienia umowne o udzielenie zamówienia (według załączonej propozycji). 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści SIWZ i treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej opisanych sytuacji: 1) w przypadku upadłości lub likwidacji wykonawcy, lub innej sytuacji, w której zobowiązanie wykonawcy przejmuje inny podmiot lub następca prawny; 2) w przypadku zmiany danych adresowych stron umowy; 3) w przypadku zmiany lokalizacji apteki, w której są realizowane recepty, z zastrzeżeniem możliwości przeniesienia na adres określony w przedmiocie zamówienia rozdz. II pkt 3. W przypadku przeniesienia na inną lokalizację niezgodną z przedmiotem zamówienia, Zamawiający natychmiast zerwie umowę, a Wykonawca poniesie kary określone w istotnych postanowieniach umownych. 4) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności obowiązujących Zamawiającego przepisów Ustawy o pomocy społecznej. 5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT 6) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie, czy też na wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 1 Śródmieście w tym Punkt Pomocy Osobom Bezdomnym - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Tadeusz Kościuszki, ul. Piekarska, ul. Kazimierza Pułaskiego, Plac Wolności, Zielony Rynek, ul. 3-go Maja, ul. Jana Kilińskiego, ul. Królewiecka). Apteka wybrana na realizację tej części zamówienia, będzie realizować również recepty dla osób skierowanych ze schroniska dla bezdomnych. Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości ok. 55 024,01 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,78% w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,22% udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków, tj.: 28.183,30 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 2 Zazamcze - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Wieniecka, ul. Promienna, ul. Budowlanych, ul. Radosna, ul. Toruńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 27 550,47 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 46,11 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 53,89 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 14.846,95 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 3 Wschód - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. 14 Pułku Piechoty, ul. Łanowa , ul. Żytnia, ul. Ostrowska, ul. Cmentarna, ul. Barska) Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 40 034,82 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki (w przybliżeniu): refundowane - 48,06 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 51,94 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj.: 20.794,09 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja recept na leki refundowane i nierefundowane klientom z rejonu działania Osiedlowej Sekcji Pomocy Społecznej nr 4 Południe - apteka ogólnodostępna musi się znajdować na jednej z ulic objętych działalnością Sekcji (wykaz ulic: ul. Kaliska, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Wiejska, ul. Planty, ul. Kruszyńska). Przewidywana wielkość zamówienia wyraża się w wysokości 12 102,85 zł, przy czym zakłada się realizację recept na leki ( w przybliżeniu): refundowane - 49,23 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków; nierefundowane - 50,77 % udziału w stosunku do łącznej ilości kupowanych leków tj. 6.144,62 zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.