Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-16
Starogard Gdański: ZP/04/10/PN SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Numer ogłoszenia: 212232 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Przychodnia Lekarska , ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 7754499, faks 058 7754498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-starogard.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/04/10/PN SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SP ZOZ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZCZEPIONEK opisanych w 16 zadaniach. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od Nr 1 do Nr 16 SIWZ. Zadanie Nr 1: Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana 13-walentna (adsorbowana), zawierająca w sobie 13 serotypów bakterii, przeznaczona dla dzieci od 6 tygodnia do 5 roku życia, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce, Zadanie Nr 2: Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana, adsorbowana, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce. Zadanie Nr 3: Szczepionka przeciwko meningokokom grupy C, skoniugowana, dla dzieci od 3 m.ż. i dorosłych, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań. Zadanie 4: Szczepionka przeciwko( DTP+IPV+Hib +WZWB) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, wirusowego zapalenia wątroby typu B, poliomyelitis (inaktywowana) i przeciwko Haemophilus typ B skoniungowana (adsorbowana), dla dzieci Postać farmaceutyczna: proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań. Zadanie Nr 5: Szczepionka przeciwko (DTP+IPV+Hib) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, poliomyelitus i zakażeniom Haemophilus influenzae typ b, dla dzieci, postać farmaceutyczna: zawiesina i proszek do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań domięśniowych. Zadanie Nr 6: Szczepionka przeciwko rotawirusom do stosowania w schemacie trzydawkowym, dla dzieci, postać farmaceutyczna: proszek i rozpuszczalnik do sporządzenia zawiesiny doustnej. Zadanie nr 7: Szczepionka przeciwko odrze, śwince i różyczce do wstrzykiwań podskórnych i domięśniowych, postać farmaceutyczna: liofilizat i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań podskórnych i domięśniowych. Zadanie Nr 8: Szczepionka przeciwko zapaleniu żołądka i jelit spowodowanego zakażeniem rota wirusem, dla dorosłych postać farmaceutyczna: proszek i rozpuszczalnik do sporządzania zawiesiny doustnej. Zadanie Nr 9: Szczepionka zabezpieczająca przed chorobami wywoływanymi przez wirusy brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16 i 18, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwania w ampułkostrzykawkach. Zadanie Nr 10: Szczepionka zabezpieczająca przed chorobami wywoływanymi przez wirusy brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 16 i 18, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwania w ampułkostrzykawkach. Zadanie Nr 11: Szczepionka przeznaczona do uodparniania nie szczepionych wcześniej dorosłych i młodzieży od 16 roku życia włącznie, narażonych na zarażenie wirusami zapalenia wątroby typu A i B, postać farmaceutyczna: zawiesina do iniekcji domięśniowych. Zadanie Nr 12: Szczepionka przeznaczona do uzyskania czynnej odporności przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) u ludzi narażonych na zakażenie wirusem HAV, postać farmaceutyczna: ampułkostrzykawka. Zadanie Nr 13: Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A (WZW A) w dawce dla dzieci i młodzieży, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce. Zadanie Nr 14: Szczepionka rekombinowana, adsorbowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (WZW typu B) dla dzieci, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w fiolce lub ampułkostrzykawce zawierająca 10 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs / 0,5ml (dawka dla dzieci). Służąca uzyskaniu czynnej odporności przeciwko zakażeniu wszystkimi znanymi podtypami HIV . Zadanie Nr 15: Szczepionka rekombinowana, adsorbowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (WZW B), dla dorosłych i młodzieży powyżej 15 r.ż. , postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w fiolce lub ampułkostrzykawce zawierająca 20 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs / 1ml (dawka dla dorosłych i młodzieży powyżej 15 r.ż.). Służąca uzyskaniu czynnej odporności przeciwko zakażeniu wszystkimi znanymi podtypami HIV. Zadanie Nr 16: Szczepionka przeciw grypie, inaktywowana, postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w postaci ampułkostrzykawki. 2) Zamawiający dopuszcza dostawę szczepionek równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowego zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia, w zależności od aktualnych potrzeb. 4) Okres przydatności do użytku zamawianych szczepionek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy , z wyjątkiem szczepionek, które ze względu na swoją specyfikę wymagają krótszego terminu. 5) Wszystkie szczepionki Wykonawca dostarczy w opakowaniach fabrycznie nowych, zgodnych z rodzajem i przeznaczeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie 5 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (zgodnie z Załącznikiem nr 21 do SIWZ), b) dokument/y potwierdzający/e, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 100 000. zł. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej warunku. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach opisanych w pkt 4.5 SIWZ, wymaga się złożenia dokumentu dotyczącego tych podmiotów (zgodnie z Załącznikiem nr 20 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenie, ze wszystkie oferowane szczepionki posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami określonymi w prawie polskim; (zgodnie z Załącznikiem Nr 22 do SIWZ) 2. zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oferta cenowa; b) formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla pakietów oferowanych)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) Warunki zmian: inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-starogard.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Przychodnia Lekarska ul. Gen. J. Hallera 21, 83- 200 Starogard Gdański, woj. pomorskie /II piętro, pok. Nr 216 /..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Przychodnia Lekarska, ul. Gen. J. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat /pokój nr 216/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa talonów (bonów) żywnościowych oraz podarunkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa odczynników laboratoryjnych II
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Wykonanie wentylacji mechanicznej wybranych pomieszczeń piwnicznych pawilonu nr XXIV
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.