eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoZAKUP SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 DLA JEDNOSTKI OSP W ROGOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Rogowo: ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 DLA JEDNOSTKI OSP W ROGOWIE
Numer ogłoszenia: 212263 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Rogowie , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3024053, fax. 052 3024275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogowo.paluki.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 DLA JEDNOSTKI OSP W ROGOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 dla Jednostki OSP w Rogowie Zakup 1 sztuki lekkiego samochodu ratownictwa technicznego do 3,5 tony DMC na podwoziu z napędem 4 x 2 dla potrzeb jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogowie. Szczegółowe minimalne wymagania samochodu określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odbiór samochodu dokonany zostanie w siedzibie Wykonawcy. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) samochód musi być fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 roku) posiadający silnik o zapłonie samoczynnym oraz wolny od wad fizycznych i prawnych; b) najpóźniej trzy dni przed odbiorem samochodu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancyjną i fakturę zakupu - wszystkie wymienione dokumenty w języku polskim; c) w dniu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu; instrukcję obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia znajdującego się w samochodzie - wszystkie dokumenty w języku polskim; d) samochód posiadać będzie przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej; e) samochód wydany zostanie z pełnym zbiornikiem paliwa; f) samochód zostanie ubezpieczony przez Wykonawcę na czas transportu do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt w dniu odbioru przeszkolenie kierowcy Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi przedmiotu zamówienia oraz umożliwi przeprowadzenie jazdy próbnej na odcinku do 5 km. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: a) gwarancja mechaniczna (silnik, podzespoły mechaniczne i elektryczne) - minimum 24 miesiące od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego, b) gwarancja perforacji blach nadwozia - minimum 24 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego, c) gwarancja na lakier nadwozia - minimum 24 miesiące od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego. 6. Zapewnią serwis samochodu przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) na terenie województwa kujawsko - pomorskiego (najbliższa od siedziby Zamawiającego). 7. Wymagany przez Zamawiającego termin napraw i przeglądów gwarancyjnych samochodu wynosi maksymalnie 72 godziny od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i Specyfikacji Technicznej stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca zamocuje zestaw do ratownictwa medycznego dostarczonego przez Zamawiającego tj: - deski ortopedycznej, - PSPR-1, - szyny KRAMEGRA. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002) lub pozytywną opinię Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka. Oryginał świadectwa dopuszczenia lub pozytywną opinię CNBOP winien być przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno - jakościowego przedmiotu umowy. - deklarację zgodności z normą PN - EN 1846 - 1 L - 1 - 5 - 0 - 1, - świadectwo homologacji na oferowany samochód..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żądda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwóch) dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zamawiającego - załącznik nr 6. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, zaświadczenia itp.). f) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. g) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia/nie spełnia/ W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) Parafowana każda strona umowy - załącznik nr 3; c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e)Poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składaniem ofert. h) Wykaz wykonanych usług (lata 2005-2007) - załącznik nr 4. i) Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5. j) Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6. k) Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt c - g niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.paluki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Kościelna 8 88-420 Rogowo k/Żnina pokój nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.