eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MierzeszynRemont dachu skrzydła lewego (zachodniego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie wraz z ociepleniem i wykonaniem elewacji frontowej na odcinku remontowanego dachu nad stołówką i pomieszczeniami biurowymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Mierzeszyn: Remont dachu skrzydła lewego (zachodniego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie wraz z ociepleniem i wykonaniem elewacji frontowej na odcinku remontowanego dachu nad stołówką i pomieszczeniami biurowymi.
Numer ogłoszenia: 212271 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182811 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej LEŚNY, , 83-041 Mierzeszyn, woj. pomorskie, tel. 0-58 6828114, faks 0-58 6828114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu skrzydła lewego (zachodniego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie wraz z ociepleniem i wykonaniem elewacji frontowej na odcinku remontowanego dachu nad stołówką i pomieszczeniami biurowymi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Remont dachu skrzydła lewego (zachodniego) budynku głównego Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie wraz z ociepleniem i wykonaniem elewacji frontowej na odcinku remontowanego dachu nad stołówką i pomieszczeniami biurowymi. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotowy budynek jest w części budynkiem parterowym i w części budynkiem trzykondygnacyjnym. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania. Zadanie I: Remont dachu części lewego skrzydła określonego jako etap I. W zakres prac wchodzi: - wykonanie izolacji termicznej, - wymiana elementów konstrukcyjnych stropodachu (część wierzchnia stropodachu), - deskowanie, - pokrycie papą (1x papa asfaltowa, 2x papa termozgrzewalna modyfikowana). - obróbki blacharskie Wykonanie attyki osadzonej na konstrukcji stalowej wyprowadzonej ze ścianki kolankowej. Na konstrukcji należy wykonać łacenie i zamontować blacho dachówkę w kolorze zbliżonym do koloru blacho dachówki ułożonej na pawilonie mieszkalnym. Zakres wykonania attyki jest określony wielkością prac dekarskich Zadanie II: Ocieplenie elewacji od strony frontowej i od strony zaplecza określony jako etap I. Ocieplenia należy dokonać poprzez skucie istniejącego tynku, ułożenie płyt styropianowych gr. 10 cm, wykonanie wyprawy elewacyjnej akrylowej. Zamawiający odbierać będzie każde zadanie osobno, zaś wykonawca wystawi dwie faktury oddzielnie na każde zadanie. Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez pracownię AKAM USŁUGI INWESTYCYJNE z siedzibą w Gdańsku, ul. Kochanowskiego 39/9A 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - rysunkach technicznych wraz z przedmiarem robót, kosztorysem nakładczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ) UWAGA: Zamawiający informuje, że załącznik nr 7 do SIWZ (oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie i zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi) jest załącznikiem dodatkowym. Brak oświadczenia w złożonej ofercie nie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 10 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 5 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel, ul. Biegańskiego 10/9, 80-807 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96759,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95928,10

  • Oferta z najniższą ceną: 95928,10 / Oferta z najwyższą ceną: 110680,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.