To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Poznań: Wyposażenie AV w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 21227 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293802 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie AV w budynku CEUE Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego wyposażenia AV zgodnie ze specyfikacją techniczną(załącznik nr 5 do SIWZ) oraz wg projektu wykonawczego - Załącznik A (Tom 18 >>systemy audiowizualne<<) wraz z jego dostarczeniem na miejsce wskazane w siedzibie Zamawiającego, instalacją, montażem, konfiguracją, integracją, uruchomieniem, zaprogramowaniem oraz instruktażem (min. 20 h) z zakresu użytkowania i obsługi całego zintegrowanego systemu wskazanych pracowników Zamawiającego. 2. Zamawiane wyposażenie stanowi rozbudowę istniejącego wyposażenia audiowizualnego i po wdrożeniu ma stanowić jeden rozbudowany system. W związku z powyższym wymagana jest zgodność pod względem technologicznym i programistycznym z zamontowanymi już urządzeniami. 3. Zamawiane wyposażenie AV przeznaczone jest do instalacji i uruchomienia przez Wykonawcę we wspólnym, zintegrowanym systemie i stanowi uzupełnienie istniejącej instalacji w salach budynku CEUE oznaczonych jako: 3.1. Sala100 osobowa (1.1 -I piętro); 3.2. Sala 80 osobowa (2.21-II piętro); 3.3. Sala 80 osobowa (4.1 - IV piętro); 3.4. Centrum techniczne 1.2.6 - zarządzanie salami wykładowymi. 4. Oferowane wyposażenie AV musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczone. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia instruktażu (minimum 20 godzinnego) w zakresie użytkowania i obsługi całego zintegrowanego systemu osobom wskazanym przez Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, lecz nie później niż30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 6. Wykonawca w całym okresie realizacji zamówienia, nie rzadziej niż raz na tydzień, zobowiązany jest informować na piśmie Zamawiającego o stanie zaawansowania wszystkich prac objętych niniejszym zamówieniem. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji, o której mowa powyżej, w innej formie wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 8. Zamawiający ma prawo w każdym momencie zażądać od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej stanu realizacji przedmiotu zamówienia podając jej datę i godzinę nie później niż2 dni przed planowanym terminem. 9. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 10. Inne wymagania: 10.1. Dostarczone wyposażenie AV musi być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy urządzeń wchodzących w jego skład. 10.2. Dostarczone wyposażenie AV musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 10.3. Dostarczone wyposażenie AV przeznaczone do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie ich do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 10.4. Do każdego urządzenia AV należy dołączyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowane wyposażenie AV wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia a także zgodności pod względem technologicznym i programistycznym z zamontowanymi już urządzeniami. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 5 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiane komputery i urządzenia sieciowe są przeznaczone dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od wykonawcy realizacji dostawy komputerów i urządzeń sieciowych zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004r. z późniejszymi zmianami) 13. Zamówienie będzie finansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 14. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w całości w przypadku nie przyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej a które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. 15. Zamawiający informuje, że na roboty budowlane związane z realizacją obiektu Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Generalny Wykonawca -Konsorcjum firm >>BUDOPOL-Poznań<< i >>AGROBEX<< Sp. z o. o. udzielił Zamawiającemu 60-cio miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie uzgodnić z Generalnym Wykonawcą sposób wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem w zakresie mogącym naruszyć udzieloną gwarancję jakości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLX Sp. z o.o., ul. Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 796516,02
Oferta z najniższą ceną: 796516,02 / Oferta z najwyższą ceną: 914421,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Cyfrowy System wspomagający System Zarządzania Procesami w UMG - Cyfrowa modernizacja Sali Senatu UMG - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.