eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług stałej konserwacji i napraw aparatury medycznej i RTG, urządzeń stomatologicznych i protetycznych w WCS SPZOZ w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Warszawa: Wykonywanie usług stałej konserwacji i napraw aparatury medycznej i RTG, urządzeń stomatologicznych i protetycznych w WCS SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 212283 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8263129, 8276953, faks 022 8261487.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług stałej konserwacji i napraw aparatury medycznej i RTG, urządzeń stomatologicznych i protetycznych w WCS SPZOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług stałej konserwacji i napraw aparatury medycznej i RTG, urządzeń stomatologicznych i protetycznych w WCS SPZOZ w Warszawie w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale XI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz(e) Oferty na części zamówienia, których dotyczy oferta, złożone na odpowiednich drukach stanowiących załączniki nr 3.1 - 3.3 do SIWZ. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oferty na własnym formularzu, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z formularzem załączonym do SIWZ. 2.Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje odrzucenie oferty. 3Jeżeli osobą/osobami/ podpisującą/podpisującymi ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące (ponumerowane i parafowane na każdej stronie) oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w Warszawie Ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w Warszawie Ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stała konserwacja i naprawa aparatury medycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała konserwacja i naprawa aparatury medycznej. Aparat do znieczulenia Datex - Ohmeda Inc Medison WI 53707 - 7550 S/5 AESPIRE 7100 (AESPIRE 100) w ilości 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stała konserwacja i naprawa aparatury RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała konserwacja i naprawa aparatury RTG. 1.Aparaty rtg - zębówki: - PLANMECA INTRA 1 szt. - ASAHI X-RAY HEAD 1 szt. - TROPHY CC X DIGITAL 1 szt. - X-MIND SYSTEM firmy SATELEC Gmb 1 szt. 2.Aparaty rtg - pantomogram - PLANMECA OY PM 2002 CC 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stała konserwacja i naprawa aparatury RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała konserwacja i naprawa aparatury RTG. Ciemnia: - XR - 24 PRO DÜRR DENTAL 1 szt. - XR - 24 NOVA DÜRR DENTAL 1 szt. - XR - 24 PRO DÜRR DENTAL 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.