eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzZaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej i ul. Wesołej w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Sieradz: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej i ul. Wesołej w Sieradzu
Numer ogłoszenia: 212290 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184384 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej i ul. Wesołej w Sieradzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej na odcinku od ul. Pod Skarpą do ul. Oksińskiego i ul. Wesołej na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu wraz z infrastrukturą. 2. Zamówienie obejmuje: - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem zezwolenia na wykonanie zamierzenia budowlanego w trybie przepisów ustawy Prawo budowlane, - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujących: roboty drogowe, odwodnienie drogi, uzupełnienie oświetlenia ulicznego, likwidację kolizji i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej. 3. W ramach zamówienia Zamawiający zakłada wykonanie obiektu składającego się z następujących podstawowych elementów i z uwzględnieniem poniższych parametrów technicznych i wymagań: Roboty drogowe: - ul. Spacerowa - ulica o długości ok. 670 m, jezdnia o szerokości 6,0 m z masy asfaltowej, chodnik dwustronny z kostki betonowej, zjazdy do posesji z kostki betonowej, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, oznakowanie, zieleń. - ul. Wesoła - ciąg pieszo-jezdny o długości ok. 97 m i szerokości 5,0 m z kostki betonowej, sięgacz o długości ok. 35 m i szerokości 4,0 m z kostki betonowej, zjazdy do posesji z kostki betonowej, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, oznakowanie, zieleń. Odwodnienie dróg: Kanalizacja deszczowa z rur z tworzyw sztucznych wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi. Oświetlenie uliczne: Uzupełnienie oświetlenia na ul. Spacerowej na długość ok. 240 m latarnie aluminiowe, oprawy z sodowym źródłem światła, zasilanie latarni kablem doziemnym. Likwidacja kolizji i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury: - przestawienie istniejącego słupa telekomunikacyjnego na skrzyżowaniu ul. Spacerowej i ul. Oksińskiego, - usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym i kolidujących z drogami, - zabezpieczenie rurami osłonowymi poprzecznych przejść kabli, przyłączy gazowych pod jezdnią, zjazdami i w innych kolizyjnych miejscach. 4. Szczegółowy zakres prac określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów nowych, posiadających wymagane deklaracje i certyfikaty, zgodnie z normami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wszystkie wymagane dokumenty. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 7. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane określone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w wersji drukowanej i elektronicznej: - projekt budowlany i wykonawczy (dla wszystkich branż) w 4 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót w 2 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - projekt czasowej organizacji ruchu w 3 egz. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o., Czartki 60, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1612120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1274763,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1274763,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1449820,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.