eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Zachodniej w Ośnie Lubuskim - ETAP I/1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Ośno Lubuskie: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Zachodniej w Ośnie Lubuskim - ETAP I/1
Numer ogłoszenia: 21229 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie , ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, faks 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Zachodniej w Ośnie Lubuskim - ETAP I/1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie sieci wodociągowej w rejonie ul.Zachodniej w Ośnie Lubuskim - ETAP I/1 z rur wodociągowych O90PE80SDR17 PN10 L= 575 mb, łączonych za pomocą zgrzewania wraz z uzbrojeniem sieci w nadziemne hydranty p.poż. - 5 kpl. W zakres robót wchodzą: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne i odwodnienie wykopów, - roboty montażowe sieci wodociągowej, - budowa węzłów, - kontrola jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 SIWZ. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z zakresem przedstawionym w załączniku nr 4 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy- BS Ośno - 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3. Należycie wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN netto, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 4. Posiadają własne środki lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. 5. Dysponują osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i przynależącą do izby zawodowej. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Za spełnienie warunków: doświadczenie (ilość zrealizowanych robót), wiarygodność ekonomiczna (wielkość posiadanych środków lub górna granica limitu kredytowego) Wykonawca otrzyma punkty, które zadecydują o późniejszym zaproszeniu do składania ofert. Sposób w jaki zamawiający oceni punktowane kryteria jest następujący: - kryterium doświadczenie: ilość robót badanego wniosku x 100 x 80% = największa liczba robót Największa liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca w kryterium doświadczenie - 80 - kryterium wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy : wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy x 100 x 20% = największa wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy Największa liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca w kryterium wielkość posiadanych środków lub limit kredytowy - 20 Punkty za oceniane kryteria zostaną zliczone i do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu postawione kryteria. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca za oceniane kryteria - 100 pkt. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców spełniających w najwyższym stopniu postawione kryteria. Jeśli liczba wniosków o udział w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu. 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - załącznik nr 1; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. potwierdzone referencjami) -załącznik nr 3; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych dla osoby wyznaczonej przez Wykonawcę na kierownika budowy wraz z potwierdzeniem przynależności do izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca otrzyma wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.