Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-03
Koło: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 212306 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole w ramach 39 pakietów.Szczegółowy opis wymagań i parametrów jakościowych, szacunkowe zestawienie ilościowe sprzętu medycznego (wyrobów medycznych) objętego przedmiotem zamówienia dla poszczególnych pakietów zawiera załacznik nr 1 - Formularz cenowy. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres zawarcia umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.12.20-8, 33.14.14.20-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.15-4, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.13.10-6, 33.14.71.10-9, 33.19.00.00-8, 33.19.40.00-6, 33.19.80.00-4, 33.51.80.00-6, 33.69.25.10-5, 33.69.25.00-3, 33.68.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zobowiązany jest do złożenia wadium oddzielnie dla każdego pakietu w wysokości:pak.1-758,00zł; pak.2-1030,00zł; pak.3-401,00zł; pak.4-72,00zł; pak.5-72,00zł; pak6-368,00zł; pak.7-194,00zł; pak.8-485,00zł; pak.9-175,00zł; pak.10-1104,00zł; pak.11-254,00zł; pak.12-151,00zł; pak.13-59,00zł; pak.14-219,00zł; pak.15-293,00zł; pak.16-763,00zł;pak.17-767,00zł; pak.18-46,00zł; pak.19-614,00zł; pak.20-1124,00zł; pak.21-798,00zł; pak.22-247,00zł; pak.23-978,00zł; pak.24-214,00zł; pak.25-138,00zł; pak.26-83,00zł; pak.27- 153,00zł; pak.28-102,00zł; pak.29-721,00zł; pak.30-2099,00zł; pak.31-483,00zł; pak.32-646,00zł; pak.33-598,00zł; pak.34-82,00zł; pak.35-555,00zł; pak.36-125,00zł; pak.37-37,00zł; pak.38-20,00zł; pak.39-104,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena wymaganych warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia odbędzie się zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena wymaganych warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia odbędzie się zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena wymaganych warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia odbędzie się zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena wymaganych warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia odbędzie się zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena wymaganych warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia odbędzie się zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE - (jeśli dotyczy) w zależności od klasy oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku lub stosowne oświadczenie wykonawcy, jeśli dotyczy 2) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Ministra Zdrowia - w przypadku produktu leczniczego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne - lub stosowne oświadczenie wykonawcy, (jeśli dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Druk OFERTA, 2.druk FORMULARZ CENOWY, 3. Dowód wniesienia wadium, 4.pełnomocnictwo do odpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty- jeśli jest wymagane, 5. pełnomocnitwoe do składania oferty łącznej w arty.23 ust.2 Ustawy - jeśli jest wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień wyłącznie w okolicznościach o których jest mowa w umowie 1. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło - skretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - przyrządy do przetoczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetoczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - strzykawki i igły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki i igły jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Igły do znieczuleń i nakłuć lędźwiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych i nakłuć lędźwiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Szyny chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyny chirurgiczne aluminiowe, szyny Kramera.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Ostrza chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Sprzęt jednorazowy I - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy I - ogólnego stosowania; dreny, cewniki, sondy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - sprzęt urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt urologiczny; cewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - sprzęt jednorazowy II - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy II - ogólnego stosowania ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Maski tlenowe, z nebulizatorem, z rezerwuarem, silikonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski tlenowe dla dzieci i dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - sprzęt jednorazowy III - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania; zgłębniki, dreny, pojemniki na odpady, cewniki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.19.00.00-8, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11 - sprzęt jednorazowy IV - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzet jednorazowy ogólnego stosowania; zestawy do kaniulacji naczyń, przyprządy do aspiracji, rregulatory przepływu płynów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- Sprzęt jednorazowy V - ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy ogólnego stosowania; katetery do embolektomii, igły do punkcji mostka, zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego, igły do biopsji tkanek miękkich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - zestawy ambulatoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy ambulatoryjne; do dożylnego wkłucia centralnego, do i zdejmowania zakładania szwów, do dezynfekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - sprzęt jednorazowy rurki intubacyjne, dotchawicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt jednorazowy - rurki intyubacyjne, dotchawicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - obwody oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obwody oddechowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - sprzęt stosowany na blokach operacyjnych I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt stosowany na blokach operacyjnych; igły werresa, szwy tytanowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - sprzęt stosowany na blokach operacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt stosowany na blokach operacyjnych; cewniki, dreny , zestawy do odsysania, do cytostomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - wyroby z włókninyI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby z włókniny - jednorazowe podkłady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - wyroby z włókniny II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny; podkłady laminowane, podkłądy ochronne, prześcieradła papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Wyroby z włókniny III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny; zestawy uniwersalne, czepki, maski chirurgiczne, pokrowce, serwety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - wyroby z włókniny IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z włókniny ; serwety operacyjne, pokrowce na urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - kaniule pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule pediatryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - kaniule dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 - Kaniule dla dorosłych II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 - Papier do aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakier do aparatury medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 22.99.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 - pieluchy dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy dla dzieci; pieluchy, chusteczki do pielęgnacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.75.00.00-2, 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 - Pieluchomajtki dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 - Materiały do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji; papier do sterylizacji, rękawy papierowo-foliowe, testy do kontroli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 - materiały do sterylizacji II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji; etykiety, osłonki na narzędzia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.81.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 - Rękawice medyczne i chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice medyczne i chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 - opatrunki zabezpieczające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki zabezpieczające.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 - Sprzęt jednorazowy do TK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy do tomagrafii komputerowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 - Błony do RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony do RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 - worki stomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki stomijne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 - Butelki i smoczki dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki i smoczki dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 - Igły doszpikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igłu doszpikowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37 - Testy do diagnostyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do diagnostyki - błon płodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38 - Zestawy, zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy, zgłębniki oraz diety do żywienia pozajelitowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.22.00-9, 33.69.22.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39 - odciągi chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odciągi chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZ DANYCH GESUT I BDOT500 w ramach 9 zadań
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych SPZOZ w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
- Dostawa środków ochrony osobistej, obłożeń chirurgicznych oraz materiałów do sterylizacji
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Dostawy materiałów do zabiegów kardiologicznych
więcej: Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.