eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoDowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2013/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Brzesko: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 212352 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku , ul. Bartosza Głowackiego 57, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 68-63-290, faks 14 68-63-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg1.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczne gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2013/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dowożenie uczniów do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku szkolnym 2013/2014. Dzienny dowóz obejmuje około 120 uczniów z miejscowości Mokrzyska. Łączna dzienna ilość kilometrów - 101. Przewidywana ilość dni na realizację usługi - 186 dni. Planowana ilość tras - 2. Godziny przejazdów autobusów zostaną przekazane wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w gimnazjum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku Nr 6 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność lub nowa potrzeba potwierdzona ze strony zamawiającego wykonania usług uzupełniających zamówienia podstawowego, którego zakres nie przekroczy 50% tego zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest, nie przerywając cyklu realizacyjnego zamówienia podstawowego wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów zgodnych z SIWZ zamówienia podstawowego, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy skorygowanymi w negocjacjach nie wyższych niż średni wzrost cen ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał przed podpisaniem umowy w sprawie zamówień uzupełniających. Analogicznie sformułowana zasada dotyczy też usług dodatkowych. W miarę posiadanych środków zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Burmistrza Brzeska na wydłużenie tras dowozów w miejscowości Mokrzyska oraz dowozu uczniów na zajęcia pozalekcyjne - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie posiadanie licencji na przwóz osób. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostaje też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie czy wykonawca wykonał przynajmniej trzy zadania podobne polegające na dowozach uczniów do szkół w przewozach specjalnych na co najmniej dwóch trasach przewozowych. W wysokości minimum 100 000,00 PLN każda.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostaje też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie wykazanie, czy wykonawca dysponuje odpowiednim taborem samochodowym, tj. - co najmniej czterema pojazdami autobusowymi sprawnymi technicznie, w tym: - dwóch o możliwości przewozu nie mniej niż 100 osób, - dwóch o możliwości przewozu nie mniej niż 70 osób, oraz autobusem typu mikrobus o możliwości przewozu około 10 - 15 osób. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostaje też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie czy osoba zarządzająca przewozami posiada kwalifikacje potwierdzone certyfikatem kompetencji zawodowych oraz udokumentowanie, że wykonawca zatrudnia co najmniej 8 kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami do kierowania autobusami.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostaje też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: 1) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, 2) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), 3) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, 4) czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, 5) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, 6) czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostaje też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 10 SIWZ. 6. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 11 SIWZ . 7.Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 12 SIWZ jeżeli dotyczy. 8. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - załącznik Nr 14. 9. Lista podmiotów grupy kapitałowej - załącznik Nr 15 jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 2) Obniżenie wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym (dotyczy to również zastąpienia autobusu mikrobusem). Warunkami tych zmian są: - wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły, które ze wględów ekonomicznych mogą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 3) Zmiana terminu wykonania umowy. Warunkami takiej zmiany są: - wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: -zmiana organizacji pracy szkoły, -niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiajace organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, -konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla zamawiającego, W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie o których mowa w ust. 1, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu. W związku z przepisami Kodeksu Cywilnego o solidarnej odpowiedzialności inwestora za usługi wykonane przez podwykonawców (art. 6471 § 5), w przypadku wykazania w ofercie usług, które będą podzlecone zostanie wprowadzony do umowy z wykonawcą usług zapis dotyczący sposobu regulacji należności za roboty wykonane przez podwykonawców lub dotyczący formy zabezpieczania ich interesów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg1.brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57 32-800 Brzesko sekretariat tel. 14/68-63-290 e-mail: gimnazjum1brzesko@orange.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57 32-800 Brzesko sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.