eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaBudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Długie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Szprotawa: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Długie.
Numer ogłoszenia: 212363 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Długie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia 2.1. Przyłącze kablowe Zgodnie z wydanymi Warunkami Technicznymi zasilania oraz Projektem Budowlanym, wykonać przyłącze 3 fazowe o napięciu znamionowym 230-400 V, linią kablową wyprowadzoną z pola rezerwowego nn 1 istniejącej rozdzielni n.n. stacji transformatorowej S-6318 w miejscowości Długie, gmina Szprotawa. Linię wykonać kablem typu YAKY 4x35mm2 ułożonym w ziemi. Linię wprowadzić do złącza kablowego zintegrowanego z rozliczeniowym pomiarem energii elektrycznej - ZKP-1 (ZK+TL) Schemat połączeń opisanego wyżej złącza podano na rysunku nr E-1. Złącze z zintegrowanym pomiarem w obudowie OPS24F z tworzywa termoutwardzalnego zlokalizować na działce gruntowej nr 293-17 obok istniejącej stacji transformatorowej i projektowanej szafy rozdzielczej i sterowania oświetlenia drogowego - rys. E-2 - szczegół -A. 2.2 Sterowanie oświetleniem Należy zainstalować szafkę typu SOP-3 do sterowania oświetleniem, z wyposażeniem, w obudowie typu OPS 58.2 DF z tworzywa termoutwardzalnego. Zgodnie z załączonym schematem ideowym połączeń szafki, sterowanie oświetleniem przewidziano zegarem astronomicznym CPA4.0 z programowalną przerwą nocną. Przewidziano też możliwość sterowania ręcznego - przełącznikiem zainstalowanym w tablicy. 2.3 Latarnie Wbudować zgodnie z Projektem słupy stalowe, okrągłe, cynkowane ogniowo typu SGU-9 o wysokości H=9m nad terenem, z wysięgnikiem typu WG-1-1,5m o nachyleniu 5°. Przewidziano zakopywanie słupów w ziemi na głębokości 1,6m z zabezpieczeniem przeciwkorozyjnym do wysokości 30cm nad terenem. Opraw typu SGS 203 z sodowym źródłem światła typu SON-TPP 70W (81W). Oprawy SGS 203 należy wyposażyć w standardową nasadkę słupową ZGP 060 o średnicy 60mm. 2.4 Kablowa linia zasilająca oświetlenie uliczne Do budowy linii zastosować kable typu YAKY 4x35mm2 ułożone w ziemi trasą wskazaną na rysunku nr E-2 W miejscach skrzyżowania linii kablowej z wjazdami do zabudowań kabel ułożyć w rurze ochronnej z rur AROTA typu DVK 75. Kable w ziemi układać na głębokości 70cm. Jeżeli grunt jest piaszczysty, kable układać na dnie wykopu. W pozostałych przypadkach kabel układać na podsypce z piasku o grubości 10 cm. Ułożone kable należy zasypać warstwą piasku o grubości 10cm, a następnie warstwą gruntu rodzimego, o grubości 15 cm. W wykopie ułożyć folię ochronną koloru niebieskiego. Przy układaniu w tym samym wykopie bednarki uziemiającej, należy ją zakopać w dnie rowu kablowego na głębokości 10 cm poniżej układanego kabla. Prace ziemne w pobliżu stacji transformatorowej wykonać ręcznie, bez użycia sprzętu mechanicznego. Kable ułożone w ziemi powinny być trwale oznakowane. Oznaczniki należy rozmieszczać na całej długości kabla w odstępach 10m. Na oznacznikach należy umieścić trwałe napisy zawierające : - numer ewidencyjny linii - typ kabla - rok ułożenia - znak użytkownika -właściciela kabla 2.5 Ochrona od porażeń Przewiduje się ochronę podstawową i dodatkową. Ochronę podstawową stanowi izolacja przewodów kabli i osprzętu elektrycznego. Ochronę dodatkową stanowić będzie system szybkiego wyłączenia zasilania. 2.6 Uwagi końcowe Po zakończeniu prac do odbioru robót należy przedstawić ; -uaktualnioną dokumentację powykonawczą -pomiar geodezyjny lokalizacji kabli latarń i rozdzielnic -pomiary rezystancji izolacji i ciągłości żył kabli -pomiary rezystancji uziomów oraz pomiary skuteczności dodatkowego systemu ochrony przeciwporażeniowej. Wszystkie roboty budowlane związane z budową oświetlenia drogowego wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej dwie roboty budowlane o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej dwóch robót, których przedmiotem była budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego o długości min. 1200m każda wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1.1 - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: - kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.) -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (powierzchnia wykonanej nawierzchni drogi i chodników z kostki betonowej, długość wykonanej kanalizacji deszczowej), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.