Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Toruń: Rozbudowa i modernizacja Zespołu Szkół nr 15 przy ul. Paderewskiego 5/11 w Toruniu z terminem zapłaty do roku 2017
Numer ogłoszenia: 212373 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax. 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Zespołu Szkół nr 15 przy ul. Paderewskiego 5/11 w Toruniu z terminem zapłaty do roku 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Zespołu Szkół nr 15 przy ul. Paderewskiego 5/11 w Toruniu, za które Zamawiający dokona zapłaty do roku 2017 poprzez uregulowanie zobowiązań na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminach i na zasadach określonych w § 6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest przenieść przyszłą wierzytelność wynikającą z umowy, pomniejszoną o kwotę przypadającą do zapłaty w roku 2008, na bank wskazany w ofercie przez Wykonawcę. Wierzytelność ta nie może być przenoszona na inne podmioty ani przez Wykonawcę ani przez bank, który nabył wierzytelność. Wykonawca zobowiązuje się, że najpóźniej do czasu rozpoczęcia robót budowlanych (przejęcia placu budowy) zbędzie wynikającą z umowy wierzytelność na rzecz banku działającego na podstawie i w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a bank wierzytelność tę nabędzie. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: budowę budynku sali sportowej ze skrzydłem szatniowym i dydaktycznym połączone łącznikiem na II kondygnacji z obiektem istniejącym wraz z wyposażeniem, mała architekturą, zielenią oraz chodnikami i miejscami parkingowymi. 3. Ponadto przedmiotem realizacji jest m.in.: - projekt organizacji placu budowy oraz sporządzenie planu BIOZ, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla zrealizowanego obiektu, oznakowanie i wyposażenie w gaśnice pożarowe, - ustanowienie kierownika budowy, - przygotowanie i organizacja placu budowy w tym wykonanie szczelnego ogrodzenia placu budowy z elementów nieprzezroczystych, - wykonanie zasilania elektrycznego i zaopatrzenia w media placu budowy wraz z podlicznikami, - obsługa geodezji i geologiczna. 4. W zakresie umownego terminu zapłaty : 1) W zakresie obejmującym wydłużony termin płatności Wykonawca zapewni możliwość zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynikającej z zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej obejmujących wartość przedmiotu zamówienia wraz z należnym podatkiem VAT w następujący sposób: a) pierwsza płatność w roku 2008 - na podstawie faktury przejściowej bezpośrednio na rachunek Wykonawcy, b) kolejne płatności - w 18 równych półrocznych ratach począwszy od dnia 15 czerwca 2009 r. do dnia 15 grudnia 2017 roku, na rachunek wskazany przez bank dokonujący wykupu wierzytelności, z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6. 2) Wykonawca zobowiązuje się zbyć nie później niż do dnia rozpoczęcia robót budowlanych (przekazania placu budowy) wierzytelność wynikającą z niniejszej umowy, pomniejszoną o kwotę przypadającą, zgodnie z treścią § 6 wzoru umowy, do zapłaty w roku 2008, z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6. 3) Zamawiający zobowiązuje się do uznania długu związanego ze sprzedażą wierzytelności do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zakceptowanych przez Zamawiającego faktur) i do dokonania na rzecz banku zapłaty zobowiązania z nich wynikającego w równych 18 półrocznych ratach, jednak nie wyższych niż wysokość wystawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej, z zastrzeżeniem pkt. 5 i 6. 4) Zamawiający przedstawi w banku dokonującym wykupu wierzytelności kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do akceptacji faktur. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży wierzytelności wynikającej wyłącznie z faktury końcowej, o ile Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji wystawi nie więcej niż 3 faktury przejściowe na kwoty i w terminach (lub wcześniej) określonych poniżej: - I faktura (950.000,00 brutto) - wystawiona do dnia 31 grudnia 2008 r., - II faktura (1/18 ceny ryczałtowej pomniejszonej o 950.000,00 brutto) - wystawiona do dnia 15 czerwca 2009 r., - III faktura (1/18 ceny ryczałtowej pomniejszonej o 950.000,00 brutto) - wystawiona do dnia 15 grudnia 2009 r., z zastrzeżeniem, że terminy zapłaty na nich widniejące nie będą dłuższe niż 30 dni od dnia wystawienia i będą przypadać kolejno na dni: - I faktura - płatność do dnia 31 grudnia 2008 r., - II faktura - płatność na dzień 15 czerwca 2009 r., - III faktura - płatność na dzień 15 grudnia 2009 r. 6) W przypadku, o jakim mowa w pkt 5, faktura IV - końcowa, winna być wystawiona po odbiorze końcowym na kwotę pomniejszoną o płatności przejściowe, z terminem zapłaty uwzględniającym postanowienia umowy (18 rat półrocznych). Fakturę końcową Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w banku do wykupu i uzyskać z banku zapłatę w terminie 30 dni od wystawienia faktury. 7) Niedokonanie przez Wykonawcę sprzedaży wierzytelności i niedostarczenie Zamawiającemu kopii umowy z bankiem w terminie wskazanym w § 1 ust. 4 wzoru umowy, Zamawiający będzie traktował jak odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz na zasadach określonych w § 9 ust. 1 pkt 3 wzoru umowy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 95 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655) tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) osoby, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub z ograniczeniami, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.w budownictwie kubaturowym o wartości przynajmniej jednej roboty min. 1 000 000 zł brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową wystarczającą dla zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy w kwocie co najmniej 2.000.000 zł, b) posiadają polisę lub innym dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania ww. warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą (spełnia, nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4.Wykaz robót budowlanych (co najmniej 2) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument potwiewradzjący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605) i oświadczenia, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój 22, tel 056 6118 840, faks 056 61 18 842..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wały gen. Sikorskiego 10, pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi krzeseł ergonomicznych na potrzeby 4 jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń w ramach projektu: "Zdrowi i aktywni 2"
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.