eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa narzędzi ręcznych bez napędu elektrycznego, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym dla Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-18

Gdańsk: Dostawa narzędzi ręcznych bez napędu elektrycznego, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym dla Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 212386 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177758 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Oceanotechniki Okrętownictwa, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 11 79, faks +48 58 341 47 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi ręcznych bez napędu elektrycznego, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym dla Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych bez napędu elektrycznego, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym dla Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i liczbę sztuk zawiera formularz rzeczowo-cenowy ( Załącznik nr 2 do SIWZ ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, to jest w liczbach podanych w formularzu rzeczowo - cenowym, a Wykonawcy w takim wypadku nie będzie przysługiwać żadne roszczenie z tego tytułu. W toku realizacji umowy, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, ma prawo do zmian liczb sztuk w asortymencie zamawianych narzędzi, tzn. zwiększenia liczby danej pozycji formularza rzeczowo- cenowego (załącznika nr 2 do SIWZ) z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości umowy brutto. Określone w przedmiocie zamówienia narzędzia, które dostarczy Wykonawca, muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż w 2014r, dostarczane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. Koszty opakowań, załadunku, rozładunku, wniesienia, transportu, spedycji, ubezpieczenia, podatki oraz wszystkie pozostałe koszty związane z terminową i prawidłową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć narzędzia najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca realizuje dostawę po wcześniejszym (telefonicznym lub faksowym) zgłoszeniu pracownikom Zamawiającego. Odbioru zamówionych narzędzi dostarczonych do Zamawiającego przez Wykonawcę dokonywać będą wyznaczeni pracownicy Zamawiającego. Potwierdzenie odbioru nastąpi poprzez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy (załącznik nr 2 do umowy). W razie stwierdzenia niezgodności dostarczonych narzędzi ze złożonym zamówieniem (rodzaj i ilość) narzędzia nie zostaną odebrane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dostawy na własny koszt, zgodnie z warunkami zamówienia, w terminie 2 dni. Dostawa winna być realizowana w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00. Dostawę uważa się za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie narzędzia przewidziane dla jednostki organizacyjnej, znajdą się w miejscu dostawy. W przypadku dostarczenia wyrobów wadliwych, po odebraniu dostawy protokołem zdawczo-odbiorczym, Zamawiający złoży do Wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest odebrać i wymienić wadliwe narzędzia na nowe, wolne od wad na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Nazwa dostarczonych narzędzi musi być zgodna z nazwą na opakowaniu, na fakturze VAT i z nazwą w formularzu rzeczowo-cenowym. Wartość i nazwy zamówionych pozycji na fakturze muszą być takie same. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji liczony od chwili odbioru narzędzi bez zastrzeżeń. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. W ramach gwarancji Wykonawca zabierze od Zamawiającego narzędzia do naprawy i po naprawieniu ich dostarczy je z powrotem do Zamawiającego w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego wady lub usterki. Zapłata należności za fakturę VAT nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy wymienione na fakturze, z zastrzeżeniem, iż w przypadku złożenia reklamacji przez Zamawiającego termin zapłaty faktury obejmującej reklamowany towar, ulega wydłużeniu o okres rozpatrywania reklamacji, a w razie jej zasadności także o okres biegnący dalej do dnia dostawy towaru wolnego od wad. Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Faktury VAT należy wystawić na jednostki organizacyjne wskazane w zamówieniu wg poniższego wzoru: Politechnika Gdańska Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk Ceny jednostkowe produktów oraz nazwy i indeksy na fakturze VAT winny być zgodne z nazwami cenami i indeksami z formularza rzeczowo cenowego ( załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do: - umieszczenia na fakturze numeru zamówienia publicznego ZP/231/017/D/15; - przesłania pocztą elektroniczną wersji elektronicznej faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy ELKOT Krzysztof Kotkowski, ul. 25 Czerwca 71, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6146,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6146,31

  • Oferta z najniższą ceną: 5882,83 / Oferta z najwyższą ceną: 7394,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.