eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszAdaptacja segmentu E Szko³y Podstawowej nr 9 na Przedszkole

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-11-05

Olkusz: Adaptacja segmentu E Szko³y Podstawowej nr 9 na Przedszkole
Numer og³oszenia: 212388 - 2007; data zamieszczenia: 05.11.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. ma³opolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Adaptacja segmentu E Szko³y Podstawowej nr 9 na Przedszkole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegaj±cych na adaptacji czê¶ci pomieszczeñ istniej±cego segmentu E Szko³y Podstawowej nr 9 w Olkuszu na potrzeby Przedszkola 5-cio oddzia³owego w zakresie okre¶lonym w kosztorysie nak³adczym - ¶lepym Zamawiaj±cego. W zakres prac do wykonania wchodz± miêdzy innymi roboty budowlane we wszystkich bran¿ach tj. wykonanie w adaptowanym segmencie robót; - konstrukcyjno - budowlanych wg dokumentacji zamiennej, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji elektrycznych i teletechnicznych - zasilanie i instalacji wewnêtrzna. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.5 lat od dnia dokonania odbioru koñcowego. Roboty nale¿y wykonywaæ w sposób umo¿liwiaj±cy funkcjonowanie placówki. Z tych powodów ich zakres nale¿y uzgadniaæ ka¿dorazowo z u¿ytkownikiem. Mo¿liwa konieczno¶æ wykonywania czê¶ci prac po godzinach pracy placówki.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 z³.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. Ponad to: -Wykonawca do prowadzenia robót jest zobowi±zany zapewniæ kierownika budowy posiadaj±cego stosowne uprawnienia budowlane i wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. - uprawnienia budowlane bran¿owe pracowników proponowanych na realizacjê zadania -Wykonawca ma byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± od 100 000 z³. (warunek uznaje siê za spe³niony po przed³o¿eniu przez Wykonawcê polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej - okres ubezpieczenia musi obejmowaæ ca³y okres realizacji zamówienia; dodatkowo - w przypadku, gdy Wykonawca posiada umowê ubezpieczenia na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada, do³±czy o¶wiadczenie, ¿e w przypadku wyboru jego oferty przed³o¿y stosown± polisê przed zawarciem umowy)
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (za³±cznik nr 3), - Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, - Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia: (-za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osoby przewidzianej do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej, - uprawnienia budowlane bran¿owe pracowników proponowanych na realizacjê zadania) - Za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, - Za¶wiadczenia z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±cego o nie zaleganiu ze sk³adkami na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, - Informacja o zatrudnieniu i kwalifikacjach technicznych pracowników - (za³. nr 4.), - Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat robót odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± - (za³±cznik nr 5.), - Ksero polisy ubezpieczeniowej lub o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. V pkt 2 tiret trzeci, - O¶wiadczenie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³±cznik nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 307.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Budynek Urzêdu Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 103.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.