To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Cedry Wielkie: Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wocławy i Stanisławowo w Gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 212425 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189029 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wocławy i Stanisławowo w Gminie Cedry Wielkie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych związanych z budową kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Stanisławowo w gminie Cedry Wielkie wraz z włączeniem do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie 7 zlewni przepompowni od P9 do P15 ( PROJEKT obejmuje również budowę kanalizacji w miejscowość Wocławy, która jest realizowana w ramach innego postępowania). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wybudowanie rurociągu grawitacyjnego z rur PCV DN 200 mm o długości 3 469,9 mb; 2)wybudowanie rurociągu grawitacyjnego z rur PCV DN 160 mm długości 729,4mb; 3)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 6 DN 110 długości 999,2 mb; 4)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 6 DN 90 długości 2 189,9 mb; 5)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 10 DN 63 długości 550,0 mb; 6)wybudowanie przepompowni ścieków - 7 kpl. Przepompownie ścieków z infrastrukturą techniczną, z możliwością podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego, zabezpieczeniem antywłamaniowym z transmisją danych GSM/GPRS. System automatycznego sterowania i przekazu parametrów pracy przepompowni wykonać jako kompatybilny ze zintegrowanym systemem parametrów monitoringu 23 przepompowni w oparciu o system Citect Scada lub równoważne - otwarte systemy. Integracja w trakcie wykonywania w ramach odrębnego postępowania, przewidywany termin zakończenia to luty 2015. Integrację systemu monitoringu parametrów i sterowania przepompowni należy wykonać zgodnie z opisem funkcjonalno użytkowym - załącznik nr 5 do SIWZ Szafy sterownicze należy wykonać zgodnie z wytycznymi - załącznik nr 4 do SIWZ Należy wykonać utwardzenie terenu przy każdej przepompowni. Utwardzenie z kostki betonowej, szarej o wymiarach min. 4x4m2 z podstawą pod żurawiki do wyciągania pomp wraz z dostawą jednego kompletnego przenośnego żurawika. Przepompownie ze strefą wygrodzoną oświetlić z zastosowaniem wyłącznika zmierzchowego. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej: - Projekt Budowlano - Wykonawczy - załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ - wytyczne wykonania szafy sterowniczej - załącznik nr 4 do SIWZ - Opis funkcjonalno użytkowy integracji systemów monitoringu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Obowiązki Wykonawcy W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a)prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem; b)doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; c)zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; d)opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem przez uprawnione instytucje. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; e)sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę; f)powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; g)udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; h)po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia do uporządkowania na własny koszt terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; i)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; j)ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej; k)utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystość na terenie budowy; l)wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; m)natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; n)przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem; o)przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401); p)koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami; q)prowadzenia dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym księgi obmiarów oraz Dziennika budowy i udostępnienie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń; r)protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie; s)wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje; t)przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów. u)uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia; v)opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego; w)wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; x)opracowania i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD y)uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; z)zgłoszenia w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przed upływem gwarancji i rękojmi za wady; aa)przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; bb)zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; cc)umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację robót. 5.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 6.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 8.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji. 9.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409) Warunki prowadzenia robót: 1.Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram robót sporządzony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, stanowiący załącznik do umowy. 2.Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r (Dz. U. Nr 0, poz. 883 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: -segregować i właściwie utylizować odpady - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, -stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 4.Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalacyjno - Sanitarne i Remontowo - Budowlane SKIBIŃSKI Mieczysław Skibiński, ul. A. Mickiewicza 43, Sierakowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4549184,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2447700,00
Oferta z najniższą ceną: 2447700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4611270,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- "Zarurowanie odcinka rowu melioracyjnego nr R-P1 zlokalizowanego na dz. nr 124/6, obręb Paszowice, km 0+021 - 0+221"
- MODERNIZACJA SIECI KANALIZACYJNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY SĘPOPOL
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej Adamin-Umień etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.