eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaBIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW KOMUNALNYCH W ZAKRESIE PIELĘGNACJI ZIELENI I OCZYSZCZANIA W LATACH 2010 - 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Zduńska Wola: BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW KOMUNALNYCH W ZAKRESIE PIELĘGNACJI ZIELENI I OCZYSZCZANIA W LATACH 2010 - 2012
Numer ogłoszenia: 212451 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, faks 043 8232605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE TERENÓW KOMUNALNYCH W ZAKRESIE PIELĘGNACJI ZIELENI I OCZYSZCZANIA W LATACH 2010 - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymaie zieleni oraz oczyszczanie w trzech sektorach miasta w latach 2010 - 2012. 1.pielęgnacji terenów zieleni - wiosenne porządkowanie terenów zieleni, - zdjęcie z roślin okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem , - koszenie terenów zieleni, - przycinanie i odchwaszczanie żywopłotów, - pielęgnacja nasadzeń (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie, podlewanie), - rozrzucanie kretowin na trawnikach , - likwidacja przedeptów (zakładanie, uzupełnianie i renowacja trawników ), - prace porządkowe różne: wiosenne malowanie ławek, zbieranie papierów, połamanych gałęzi, mycie i naprawa ławek- uzupełnianie brakujących desek, - ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem posadzonych roślin w danym sezonie wegetacyjnym, - jesienne wygrabianie liści, - opieka nad placami zabaw (uzupełnianie brakujących drobnych elementów ,konserwacja elementów statycznych i dynamicznych malowanie ,wymiana piasku w piaskownicach ) - czyszczenie lustra wody przy brzegach skarp stawów parkowych, czyszczenie zastawek i studzienek, - dokarmianie i opieka nad łabędziami oraz zapewnienie miejsca schronienia w, okresie zimowym , - utrzymanie miejsc pamięci narodowej (układanie wiązanek na świerku i wystawianie zniczy w związku ze świętami okolicznościowymi, bieżące utrzymanie zieleni, utrzymanie porządku ,mycie pomników), - cięcia techniczne i pielęgnacyjne drzew, usuwanie odrostów, - opryski chemiczne drzew i krzewów przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom. 2.oczyszczania terenów miejskich: - zamiatanie, oczyszczanie chodników, alejek, parkingów, zwalczanie ( chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych , - w okresie opadów śniegu i niezwłocznie po ich ustaniu - odgarnięcie śniegu z alejek, chodników, parkingów oraz zapobieganie śliskości przez posypywanie piaskiem, - pozimowe oczyszczanie alejek, chodników i parkingów z błota pośniegowego, - utrzymywanie w czystości poprzez zbieranie śmieci, szkła, papierów, liści oraz innych zanieczyszczeń, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin i inne, - wykaszanie traw i chwastów, - usuwanie odrostów drzew, - usuwanie przerostów z alejek, chodników, parkingów, - utrzymanie w estetycznym stanie słupów i tablic ogłoszeniowych oraz utrzymanie porządku wokół nich w tym malowanie elementów metalowych oraz naprawy drobnych uszkodzeń, - wykonanie innych usług wynikających ze znajdujących się w danym sektorze elementów do utrzymania ( np. szalet miejski, stawy parkowe ). Szczegółowy opis zamówienia obejmuje załącznik NR 1, który określa dokładną lokalizację oraz obmiary terenów zieleni i terenów do bieżącego oczyszczania a także zakres robót w poszczególnych sektorach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - sektor nr I --- 4 00,00 zł. - sektor nr II ---- 8 000,00 zł - sektor nr III-----12 00,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełniają wymogi podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : a) posiadają aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie: transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz.U.07.39.251 j.t. z późniejszymi zmianami.) b) posiadają przeszkolenie w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew , 4. wykażą się wykonaniem w ciągu pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej 1 zadaniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością oraz zakresem zbliżonym do przedmiotowego zamówienia, 5.przedłożą dokumenty od zleceniodawców, którzy wykażą, że usługi przedstawione wyżej zostały wykonane należycie, 6.dysponują osobami , które będą bezpośrednio uczestniczyć przy realizacji zamówienia : w przypadku sektora Nr I - 2 osoby ( w tym przynajmniej jedna posiadająca kwalifikacje zawodowe w kierunku ogrodniczym lub pokrewnym albo co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w tym zakresie). Nr II - 4 osoby ( w tym przynajmniej jedna posiadająca kwalifikacje zawodowe w kierunku ogrodniczym lub pokrewnym albo co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w tym zakresie). Nr III - 6 osób ( w tym przynajmniej dwie posiadające kwalifikacje zawodowe w kierunku ogrodniczym lub pokrewnym albo co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w tym zakresie). 7.dysponują minimalnymi wymaganiami sprzętowymi do prac porządkowych i ogrodniczych w postaci: 1 pługa do odśnieżania 1 ciągnika z osprzętem ogrodniczym ( kosiarka rotacyjna,itp) 3 wykaszarek 3 kosiarek mechanicznych( w tym 2 z koszem ) 1 beczkowozu do podlewania 1 opryskiwacza plecakowego 3 dmuchaw 1 piły mechanicznej do cięcia drzew w przypadku sektora II i III dodatkowo : 1 opryskiwacza ciągnikowego 1 podnośnika * (* - nie dotyczy wykonawców wykonujących cięcia drzew metodą linową; w takim przypadku należy złożyć oświadczenie, że w/w prace będą wykonywane tą metodą przez pracowników posiadających stosowne uprawnienia) 8.Wniosą wymagane wadium. Wymogi podmiotowe uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca w ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań. Powyższe zostanie ocenione metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w treści Załącznika Nr 3 3.Podpisany formularz projektu umowy - Załącznik nr 4 4. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, tj: a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością oraz zbliżonymi zakresem do przedmiotowego zamówienia, z podaniem ich wartości, wielkości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, b. dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane wyżej zostały wykonane należycie ( referencje), c. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i uprawnień, d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach, f. dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew parkowych, g. dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,(dotyczy osób fizycznych , które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa ,przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) j. jnformacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,( dotyczy podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;) k. dowód wniesienia wymaganej kwoty wadium, l. oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków SIWZ i umowy, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach d, h, j, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. i - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola pok. 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkanców Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12 98-220 Zduńska Wola.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.