Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Świnoujście: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Barlickiego w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 212470 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213524 w. 32, faks 091 3214782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzilnością ze 100% udziałem Miasta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Barlickiego w Świnoujściu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w sposób równoważny do Warunków Kontraktowych FIDIC dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008r., przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów FIDIC , zadania pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ul. Barlickiego w Świnoujściu. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do siwz oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 13 do siwz. Zamówienie obejmuje także odtworzenie poszczególnych elementów nawierzchni, w tym pasa drogowego ulicy i chodników na ul. Barlickiego, z uwzględnieniem następujących warunków technicznych: Jezdnia (3 badania zagęszczenia gruntu + badanie podbudowy z kruszywa płyta dynamiczną) Warstwy konstrukcyjne wykonać za pomocą rozściełacza całą szerokością, według załącznika graficznego (załącznik graficzny stanowi zał. nr 14 do siwz). 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego #0/12.8 (cała szerokość) 6 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego # 0/16 (szerokość wykopu) 7 cm - warstwa podbudowy z betonu asfaltowego # 0/25 (szerokość wykopu) 20cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie (szerokość wykopu) Zatoki postojowe (2 badania zagęszczenia gruntu + badanie podbudowy z kruszywa płyta dynamiczną) kostka betonowa 3 cm - podsypka cementowo piaskowa 20cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie Chodnik (2 badania zagęszczenia gruntu) płytki betonowe, kostka betonowa 3 cm - podsypka cementowo piaskowa 10cm - warstwa gruntu stabilizowana cementem Rm = 2,5 MPa Ścieżka rowerowa (2 badania zagęszczenia gruntu) płytki betonowe, kostka betonowa 3 cm - podsypka cementowo piaskowa 10cm - warstwa gruntu stabilizowana cementem Rm = 2,5 MPa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych w technologii odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , o długości nie mniejszej niż 100 m każda i wartością nie mniejszą niż co najmniej 200.000,00 złotych brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument potwierdzajacy, że roboty wsakzane w załaczniku nr 4 do siwz zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- nastąpiła zmiana przepisów prawa polskiego lub unijnego, - nastąpiła zmiana wytycznych do sporządzenia dokumentów aplikacyjnych do Funduszu Spójności oraz wytycznych dotyczących kwalifikowania kosztów, - nastąpiły nieprzewidziane istotne zmiany rozwiązań technicznych i technologicznych, z uwagi na : - wspólne prowadzenie prac z Miastem Świnoujście i koniecznością koordynowania prac kilku wykonawców - napotkanie niezinwentaryzowanych przeszkód w terenie objętym pracami mającymi wpływ na zakres i sposób prowadzenia robót objętych umową na roboty budowlane - nastąpiły nieprzewidziane zmiany uwarunkowań prawnych i społecznych związanych z uzyskaniem niezbędnych przepisami zgód i akceptacji przy prowadzeniu procedur administracyjnych - wystąpi pogorszenie warunków atmosferycznych utrudniające dalsze prowadzenie prac Wykonawcom Robót budowlanych i nastąpi konieczność przesunięcia terminu realizacji zawartych z tymi Wykonawcami umów. Termin realizacji zostanie przesunięty o czas występowania tych warunków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl/?cid=2343
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającym jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Adres: ul. Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście
pok.nr 4 lub 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Zamawiającym jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Adres: ul. Kołłątaja 4, 72-600 Świnoujście pok.nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach Priorytetu I - Gospodarka wodno-ściekowa; działanie 1.1. - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15tys. RLM na realizację projektu pod nazwą Modernizacja i budowa sieci kanalizacyjnych Miasta Świnoujście.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH ZDMiŻ w Świnoujściu
- "Kompleksowa obsługa księgowości ZOD FREGATA sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych na budynku Internatu w poziomie parteru w osiach A-D / I-V z wyłączeniem klatki schodowej
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.